سامسونگ نمایشگرهای با مشکل خط سبز را رایگان تعویض می‌کند - تکفارس 
سامسونگ نمایشگرهای با مشکل خط سبز را رایگان تعویض می‌کند - تکفارس 
سامسونگ نمایشگرهای با مشکل خط سبز را رایگان تعویض می‌کند - تکفارس 

سامسونگ نمایشگرهای با مشکل خط سبز را رایگان تعویض می‌کند

فرشاد مکوندی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 16:57
مشکل نمایش خط سبز بر روی نمایشگر

با توجه به گزارش‌هایی که اخیرا درمورد مشکل نمایشگرهای خط سبز بر روی برخی گوشی‌های سامسونگ منتشر شده است، شرکت سامسونگ اکنون به این مشکل واکنش نشان داده است.

طبق گزارش‌ها، شرکت سامسونگ برای کاربران منتخب گوشی‌های هوشمند سری گلکسی در کشور هند، که تحت تأثیر مشکل خط سبز بر روی نمایشگر گوشی خود قرار گرفته‌اند، طرح تعویض رایگان نمایشگر ارائه می‌دهد. به گفته سامسونگ، این تعویض نمایشگر رایگان شامل مدل‌های سری گلکسی S20، سری نوت ۲۰، سری گلکسی S21 و مدل گلکسی S22 اولترا می‌شود.

طبق گزارش Android Authority، برای استفاده از خدمات تعویض رایگان نمایشگر، دستگاه کاربر باید ظرف مدت سه سال گذشته خریداری شده باشد. طرح تعویض رایگان نمایشگر سامسونگ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ معتبر است و به کاربران این شرکت در کشور هند ارائه می‌شود. کاربرانی که با صفحه نمایش گوشی هوشمند سامسونگ خود مشکل دارند، می‌توانند در نزدیک‌ترین مرکز خدمات سامسونگ در کشور هند، نسبت به تعویض نمایشگر گوشی خود اقدام کنند.

شرکت سامسونگ علاوه بر اعلام نام مدل‌های مشمول این خدمات، اعلام کرده است که برای واجد شرایط بودن، نباید به گوشی کاربر آسیب فیزیکی وارد شده باشد یا اثری از وارد شدن آب به گوشی دیده شود. علاوه بر نمایشگر کاملاً جدید، سامسونگ با هر تعمیر، باتری جدیدی نیز به کاربر ارائه می‌کند.

چند ماه پیش، شرکت وان‌پلاس نیز طرح مشابهی را برای کاربرانی که گوشی آن‌ها با مشکل خط سبز مواجه شده بود، معرفی کرد؛ در این طرح شرکت وان‌پلاس می‌تواند نمایشگر کاربر را به صورت رایگان تعویض کند و یا در صورت در دسترس نبودن قطعات یدکی، این شرکت به کاربر یک کوپن نقدی ارائه می‌کند که کاربر می‌تواند از آن، برای ارتقا گوشی خود به یک گوشی جدید وان‌پلاس استفاده کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید