سامسونگ: تاکنون ۸.۸ میلیون دستگاه آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند - تکفارس 
سامسونگ: تاکنون ۸.۸ میلیون دستگاه آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند - تکفارس 
سامسونگ: تاکنون ۸.۸ میلیون دستگاه آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند - تکفارس 

سامسونگ: تاکنون ۸.۸ میلیون دستگاه آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند

محمدامین حیدری
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 20:15
آپدیت One UI 6.1

براساس اعلام اخیر سامسونگ، از زمان انتشار آپدیت One UI 6.1 در ماه مارس تاکنون ۸.۸ میلیون دستگاه آن را دریافت کرده‌اند.

البته این تعداد شامل گوشی‌های خانواده گلکسی S24 نمی‌شود زیرا آن‌ها با رابط کاربری One UI 6.1 به‌صورت از پیش نصب‌شده عرضه می‌شوند؛ بنابراین آمار گفته‌شده مربوط به گوشی‌های سری گلکسی S23 (شامل S23 FE)، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و تبلت‌های سری گلکسی تب S9 می‌باشد.

شایان ذکر است که عرضه آپدیت One UI 6.1 از ماه مارس آغاز شد که قرار است در ماه جاری برای گوشی‌های خانواده گلکسی S24، گلکسی فولد ۴، گلکسی فلیپ ۴ و تبلت‌های سری گلکسی تب S8 نیز منتشر شود. بدین ترتیب تعداد دستگاه‌های دریافت‌کننده این آپدیت در حال افزایش است و کاربران بیشتری به قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI دسترسی خواهند داشت.

سامسونگ تصمیم دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ دسترسی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را به این هوش مصنوعی فراهم کند. این شرکت اظهار داشته است که پراستفاده‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI از زمان انتشار آپدیت ۶.۱ One UI شامل Chat Assist، Live Transcribe، Live Translate و Circle to Search می‌باشد.

همچنین آپدیت One UI 6.1 توسط حدودا ۷۵ درصد از کاربران اروپایی گوشی گلکسی زد فولد ۵ نصب شده است که این میزان برای دارندگان گوشی گلکسی S23 اولترا و تبلت گلکسی تب S9 به ترتیب تقریبا ۸۰ و ۶۵ درصد است. به گفته سامسونگ، این اتفاق آپدیت مذکور را به یکی از آپدیت‌های محبوب تا به امروز تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید