آپدیت One UI 6.1 به‌زودی برای گلکسی A54 و A53 منتشر می‌شود - تکفارس 
آپدیت One UI 6.1 به‌زودی برای گلکسی A54 و A53 منتشر می‌شود - تکفارس 
آپدیت One UI 6.1 به‌زودی برای گلکسی A54 و A53 منتشر می‌شود - تکفارس 

آپدیت One UI 6.1 به‌زودی برای گلکسی A54 و A53 منتشر می‌شود

افشین نوری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 10:32
One UI 6.1

طبق اطلاعاتی که فاش شده، آپدیت One UI 6.1 در هفته‌های آینده برای گوشی‌های گلکسی A54 و A53 سامسونگ منتشر خواهد شد.

بر اساس این اطلاعات، رابط کاربری One UI 6.1 در روز ۲۵ اردیبهشت برای گوشی‌های مذکور و همچنین گلکسی S21 FE در کانادا و برخی کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

آپدیت One UI 6.1 اخیرا برای تعدادی از گوشی‌های سامسونگ از جمله  گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس، گلکسی S21 اولترا، گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا منتشر شده است.

رابط کاربری One UI 6.1 که چند ماه پیش به همراه سری گلکسی S24 عرضه شد اخیرا به گوشی‌های سری گلکسی S23 و گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نیز راه یافته است.

این رابط کاربری به شما اجازه می‌دهد تا والپیپرهای سفارشی تولید کنید و افکت‌های آب‌وهوا و پرتره روی صفحه قفل گوشی خود اعمال کنید. همچنین شما به قابلیت‌های هوش مصنوعی دسترسی خواهید داشت که به شما در هنگام تماس‌ها کمک خواهند کرد. این قابلیت‌ها شامل مترجم آنی، حذف نویز محیطی و رونویسی خواهند بود.

در ضمن، One UI 6.1 بهبودهایی برای محافظت از باتری و سفارشی‌سازی‌ها و انیمیشن‌های مختلفی ارائه خواهد کرد.

آپدیت One UI 6 دارای قابلیت‌های جدیدی است که یکی از آن‌ها Auto Blocker نام دارد که از گوشی گلکسی شما در برابر انواع تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.

قابلیت Auto Blocker وقتی فعال باشد می‌تواند از دستگاه شما در برابر نصب جانبی محافظت کند. هدف آن مسدود کردن نصب اپلیکیشن‌ها از منابع غیرمجاز است. قابیت Auto Blocker همچنین اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌های غیرمجاز بلاک می‌کند. این قابلیت باعث امن‌تر شدن تجربه شما خواهد شد و از شما در برابر نصب بدافزارها و اپلیکیشن‌های خطرناک محافظت خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید