تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد

محمدامین حیدری
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 17:29
رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ

گزارشی تازه نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم دارد تا رویداد بعدی گلکسی آنپکد را در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ در شهر پاریس برگزار کند.

در حالی که چند ماه پیش وب‌سایت SamMobile در گزارشی از برنامه‌های سامسونگ برای برگزاری دومین رویداد آنپکد خود در اوایل ماه جولای امسال خبر داده بود؛ اکنون منابع متعددی به این وب‌سایت اعلام کرده‌اند که رویدادی بعدی سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

این رویداد در شهر پاریس که به عنوان شهر عشق نیز یاد می‌شود برگزار می‌شود؛ این تصمیم نشان‌دهنده انتخاب مناسب سامسونگ در این زمینه است زیرا پاریس در تابستان سال جاری میزبان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ خواهد بود که این شرکت کره‌ای نیز یکی از حامیان مالی بزرگ این مسابقات در سراسر جهان محسوب می‌شود.

سامسونگ تصمیم دارد تا در رویداد بعدی گلکسی آنپکد اطلاعات بیشتری از گلکسی رینگ به عنوان اولین حلقه هوشمند خود که در اوایل امسال به نمایش گذاشته شد، در اختیارمان بگذارد. هوش مصنوعی این شرکت نیز بدون شک مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ از محصولات اصلی و جذاب این رویداد خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود شاهد معرفی گلکسی واچ ۷ و حداقل یک هدفون بی‌سیم جدید در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باشیم.

اگرچه منابعی که تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد را اعلام کرده‌اند سابقه بسیار خوبی در زمینه افشاگری دارند اما همیشه این احتمال وجود دارد که سامسونگ برنامه‌های خود را در ارتباط با رویداد مذکور تغییر دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید