اپل ممکن است برنامه‌های خود برای آیفون XI را فاش کرده باشد - تکفارس 
اپل ممکن است برنامه‌های خود برای آیفون XI را فاش کرده باشد - تکفارس 
اپل ممکن است برنامه‌های خود برای آیفون XI را فاش کرده باشد - تکفارس 

اپل ممکن است برنامه‌های خود برای آیفون XI را فاش کرده باشد

میر مهدی حامی
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - 17:27
اپل ممکن است برنامه‌های خود برای آیفون XI را فاش کرده باشد - تکفارس 

اپل در هقته گذشته از آیفون‌ XS، آیفون XS Max و آیفون XR رونمایی کرد، با این حال آیفون XI، یا همان آیفون ۱۱ را می‌توان مهمترین رونمایی این رویداد دانست! بله آیفون ۱۱، برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

در حالی که در این رویداد آخرین مدل‌های آیفون رونمایی شد، ممکن است برنامه‌های آینده اپل برای آیفون XI نیز  آشکار شده باشد. از آنجا که خط آیفون S معمولا بیشتر نوعی ارتقاء به حساب می‌آید تا یک گام بزرگ به سمت جلو مانند آیفون X نسبت به نسل قبل خود، بنابراین احتمالا در سال آینده شاهد تغییرات بیشتری در آیفون XI باشیم.

این تغییر بزرگ می‌تواند پایان کار ناتچ باشد که به نفع استفاده از نمایشگر تمام صفحه کنار گذاشته خواهد شد، کاری بسیار شبیه به شایعاتی که در مورد  سامسونگ گلکسی S10 سال آینده وجود دارد.

اپل تصمیم گرفت تا آیفون Xs و Xs Max را با تصویری از نیمی از یک سیاره در بستر پس زمینه مشکی رونمایی کند، این کار باعث شد که قسمت ناتچ نمایشگر محو شده و نمایشگری تمام صفحه را تداعی کند. این در حالی است که در آیفون XR شاهد تصویری هستیم که با رنگ‌های روشن به وضوح وجود ناتچ در نمایشگر را نشان می‌دهد.

بنابراین، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد نشان دهد که در گوشی‌های هوشمند بالارده آینده خود از نمایشگر تمام صفحه استفاده خواهد کرد اما در مدل‌ یا مدل‌های اقتصادی گوشی‌های خود نمایشگرهای مجهز به ناتچ را بکار خواهد برد. بدیهی است که در جهانی ایده آل، همه مشتاق استفاده از گوشی‌های هوشمند تمام صفحه هستند البته اگر  اپل بتواند طراحی آن را مهندسی و اجرایی کند. بنابراین احتمال دارد که در سال آینده این چیزی باشد که ما در آیفون XI بالارده خواهیم دید، در حالی که مدل اقتصادی آن هنوز از صفحه نمایشی با بردیگی استفاده خواهد کرد.

به نظر شما آیفون سال آینده چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخس دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید