AOC نمایشگرهای دارای انحنای مقرون بصرفه‌ی خود را معرفی نمود - تکفارس 
AOC نمایشگرهای دارای انحنای مقرون بصرفه‌ی خود را معرفی نمود - تکفارس 
AOC نمایشگرهای دارای انحنای مقرون بصرفه‌ی خود را معرفی نمود - تکفارس 

AOC نمایشگرهای دارای انحنای مقرون بصرفه‌ی خود را معرفی نمود

پوریا اسدی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - 13:00
AOC نمایشگرهای دارای انحنای مقرون بصرفه‌ی خود را معرفی نمود - تکفارس 

AOC با عرضه‌‌ی سری جدید G1 خود دسترسی گیمرها به نمایشگرهای منحنی مقرون به صرفه را آسان‌تر کرده است. مانیتورهای G1 دارای اندازه و رزولوشن‌های متنوعی هستند و اگرچه با قیمت پایه‌ی ۲۳۰ دلار عرضه می‌شوند، اما هنوز تعداد زیادی از ویژگی‌ها از جمله نرخ سرعت ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از AMD FreeSync و سرعت ۱ms برای زمان پاسخ تصویرمتحرکت (MPRT) در آن تعبیه شده که گیمر‌ها قدردان آن هستند،.

AOC درباره‌ی سری G1 خود در بیانیه‌ای اعلام نمود:

با فرکانس ۱۴۴ هرتز، هر فریم به خوبی و به طور متوالی و صحیح رندر شده می‌شود، بنابراین کاربران می‌توانند عکس‌های خود را با دقت تنظیم کنند و سرعت بالا در تمام بازی‌ها را تحسین کنند.

CQ32G1 مدل پرچمدار سری G1 AOC است و با یک پنل ۳۲ اینچی با رزولوشن QHD همراه است. با توجه به صفحه نمایش با وضوح بالاتر، CS32G1 با قیمت ۳۹۹ دلار فروخته و در اواخر امسال عرضه خواهد شد. کاربران که به وضوح QHD نیاز ندارند و با صفحه نمایش FHD راضی می‌شوند، می‌توانند C32G1 را انتخاب کنند که همان اندازه ۳۲ اینچ را مانند نمایشگر پرچمدار CQ32G1 دارد اما قیمت آن به ۲۹۹ دلار کاهش یافته است. C24G1 با ۲۴ اینچ و C27G1 با ۲۷ اینچ از مجموعه G1 هم موجود هستند. پنل ۲۴ اینچی ۲۲۹ دلار قیمت دارد، در حالی که پنل ۲۷ اینچی با قیمت ۲۷۹ دلار در Newegg عرضه می‌شود. تمام مدل‌ها، به استثنای CQ32G1، از پانلی با رزولوشن ۱۰۸۰p Full HD پشتیبانی می‌کنند. تمام مانیتورها با انحنای صفحه نمایش ۱۸۰۰R  به جز پنل ۲۴ اینچی که از انحنای ۱۵۰۰R استفاده می‌کند، عرضه خواهند شد.

مانیتورها دارای حاشیه‌های نازک در بالا و طرفین هستند، و اتصال چندین نمایشگر با هم برای تنظیم یک مانیتور چندگانه‌ی بدون شکاف مخصوص بازی را برای گیمرها آسان کرده است. AOC گفت:

طراحی منحنی بدون قاب، منجر به حاشیه‌های نازک در اطراف و بالای صفحه نمایش و لذت بیشتر می‌شود. تنظیمات مانیتور چندگانه حالتی ایده‌آل به منظور یک تجربه‌ی واید اسکرین برای استریم در Twitch یا تماشای استریم مورد علاقه در حین بازی است. سری G1 همراه با تکنولوژی صفحه نمایش فلیکر عرضه خواهد شد که به کاهش فشار و خستگی چشم برای جلسات طولانی بازی کمک می‌کند.

G1 آخرین مورد از نمایشگرهایی است که طی چند هفته گذشته با هدف جذب گیمرها رونمایی شده است. تعداد زیادی از تولیدکنندگان، نمایشگرهای جدید بازی را در Gamescom و IFA رونمایی کرده‌اند.

آیا شما هم علاقه‌مند به استفاده از نمایشگرهای منحنی هستید؟ لطفا نظرات خود را با تکفارس درمیان بگذارید.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید