اولین مانیتور گیمینگ دنیا با حالت دوگانه معرفی شد - تکفارس 
اولین مانیتور گیمینگ دنیا با حالت دوگانه معرفی شد - تکفارس 
اولین مانیتور گیمینگ دنیا با حالت دوگانه معرفی شد - تکفارس 

اولین مانیتور گیمینگ دنیا با حالت دوگانه معرفی شد

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۲ - 20:42
ROG SWIFT PG32UCDP OLED

ایسوس از مانیتور گیمینگ ROG SWIFT PG32UCDP OLED رونمایی کرد. این مانیتور دارای فناوری حالت دوگانه است که امکان تغییر بین دو حالت نرخ نوسازی و رزولوشن را فراهم می‌کند.

مانیتور گیمینگ ROG SWIFT PG32UCDP یک مانیتور ۳۲ اینچی با پنل OLED است که روی سه پایه قرار دارد و تقریبا بدون حاشیه است. مهمترین قابلیت این مانیتور «حالت دوگانه» است که می‌تواند یک گزینه عالی برای مانیتور‌های گیمینگ سال ۲۰۲۴ باشد.

ایسوس اعلام کرده که ROG SWIFT PG32UCDP OLED اولین مانیتور گیمینگ دنیا با حالت دوگانه است. این فناوری امکان تغییر بین حالت ۴K با نرخ ۲۴۰ هرتز و حالت FHD (1080p) با نرخ ۴۸۰ هرتز را در زمان اجرای بازی‌ها فراهم می‌کند.

ROG SWIFT PG32UCDP OLED

این قابلیت برای افرادی که به‌ دنبال تجربه با‌کیفیت‌تر بازی هستند یا می‌خواهند از حالت بازی رقابتی‌تر استفاده کنند بسیار مفید و کاربردی است. البته ایسوس تنها شرکتی نیست که از این حالت دوگانه استفاده کرده بلکه ال جی هم به‌تازگی این قابلیت را در مانیتورهای جدید خود به نمایش گذاشته است.

ایسوس همچنین از اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا رونمایی کرده است. این شرکت همچنین تائید کرده که نسل چهاردهم پردازنده‌های اینتل، Raptor Lake-S refresh نام خواهند داشت.

ایسوس در رویداد Gamescom چندین مانیتور جدید معرفی کردکه یکی از آن‌ها اولین نمایشگر ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا است. این مانیتور با نام OLED PG32UCDM دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است و از فناوری QD-OLED استفاده می‌کند که روشنایی آن را به ۱۰۰۰ نیت می‌رساند. به‌گفته ایسوس این مانیتور عملکرد رنگی بی‌نظیر ، گستره وسیع و کنتراست عالی دارد.

مانیتور OLED PG32UCDM از یک سینک حرارتی سفارشی و مواد گرافنی برای جلوگیری از خطر سوختن بهره می‌برد و دارای یک سوئیچ KVM و پورت‌های DisplayPort 1.4، HDMI 2.1 و USB Type-C است. تاریخ عرضه آن سه ماهه اول سال آینده خواهد بود.

قیمت ایسوس ROG SWIFT PG32UCDP OLED هنوز اعلام نشده است؛ ولی انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید