ایسوس از مانیتورهای پیشرفته ProArt رونمایی کرد - تکفارس 
ایسوس از مانیتورهای پیشرفته ProArt رونمایی کرد - تکفارس 
ایسوس از مانیتورهای پیشرفته ProArt رونمایی کرد - تکفارس 

ایسوس از مانیتورهای پیشرفته ProArt رونمایی کرد

فرشاد مکوندی
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - 16:35
ProArt

شرکت ایسوس از جدیدترین مانیتورهای ProArt خود با نام‎های ProArt Display PA32KCX و ProArt Display OLED PA32UCDM رونمایی کرده است. مانیتورهای جدید ایسوس برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند و از ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای برای عکاسان و فعالان حوزه‌ی طراحی استفاده می‌کنند.

مانیتور ProArt Display PA32KCX، اولین مانیتور حرفه‌ای Mini LED با وضوح ۸K در جهان است. این مانیتور دارای صفحه نمایش ۳۲ اینچی و وضوح کامل ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل است و می‌تواند ۹۷ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. نور پس زمینه Mini LED این مانیتور به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت دست پیدا می‌کند.

این مانیتور از یک رنگ‌سنج داخلی برای کالیبره کردن رنگ بدون سخت‌افزار اضافی استفاده می‌کند و اطمینان می‌دهد که این مانیتور در طول زمان استفاده، دقت رنگ خود را حفظ می‌کند.

ProArt

مانیتور ProArt OLED PA32UCDM دارای آخرین پنل QD-OLED شرکت سامسونگ با اندازه‌ی صفحه‌ نمایش ۳۲ اینچی و وضوح ۴K است. این مانیتور ۹۹ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت دست پیدا کند. صفحه نمایش این مانیتور از عمق رنگ ۱۰ بیتی به همراه رنگ مشکی عمیق پشتیبانی می‌کند.

این مانیتور از فرمت‌های HDR از جمله HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند و با نرم‌افزارهای کالیبراسیون حرفه‌ای مانند Calman و Light Illusion ColourSpace CMS به صورت یکپارچه کار می‌کند.

هر دو مانیتور دارای دو درگاه Thunderbolt 4 با قابلیت شارژ لپ‌تاپ‌ها با حداکثر توان ۹۶ وات و همچنین دارای درگاه‌های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.1 هستند. مانیتورهای مذکور از فناوری‌های ضد تابش(anti-glare) و بازتاب کم (low-reflection) برای استفاده راحت‌تر و کارآمدتر استفاده می‌کنند.

شرکت ایسوس هنوز جزئیاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی این دو مانیتور به بازار ارائه نکرده است؛ با این حال مانیتور ۴k سری ProArt این شرکت در حال حاضر قیمتی نزدیک به ۳۰۰۰ دلار دارد و می‌توان انتظار داشت که مدل‌های جدیدتر، قیمت بسیار بیشتری داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید