نوبیا اولین مانیتور گیمینگ ۴K خود را معرفی کرد - تکفارس 
نوبیا اولین مانیتور گیمینگ ۴K خود را معرفی کرد - تکفارس 
نوبیا اولین مانیتور گیمینگ ۴K خود را معرفی کرد - تکفارس 

نوبیا اولین مانیتور گیمینگ ۴K خود را معرفی کرد

افشین نوری
۵ دی ۱۴۰۲ - 13:58
رد مجیک GM001S

شرکت نوبیا از مانیتور گیمینگ رد مجیک GM001S با وضوح تصویر ۴K رونمایی کرد.

این مانیتور دارای پنل ۲۷ اینچی از نوع مینی LED با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز بوده و برای اجرای بازی‌های سریع طراحی شده است.

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به عمق رنگ ۱۰ بیت، نسبت کنتراست داینامیک ۱۰۰۰۰۰۰:۱ و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه اشاره کرد.

رد مجیک GM001S

نوبیا گفته است که رد مجیک GM001S دارای گواهینامه HDR 1400 است و همچنین از فناوری‌های پیشرفته FreeSync و G-Sync پشتیبانی می‌کند.

از طرفی، پایه‌ این مانیتور کاملا قابل تنظیم بوده و می‌تواند تجربه‌ راحت‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. یک حلقه نورانی RGB نیز در پشت دستگاه وجود دارد.

برخی از درگاه‌های این مانیتور شامل یک پورت HDMI 2.1 و یک درگاه USB-C می‌شود. ویژگی مهم دیگر این مانیتور آن است که ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB و DCI-P3 و RGB را پوشش می‌دهد.

قیمت این مانیتور گیمینگ ۷۵۰ دلار بوده و از امروز قابل دسترس است. گفتنی است ایسوس نیز از اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا رونمایی کرده است. این شرکت همچنین تائید کرده که نسل چهاردهم پردازنده‌های اینتل، Raptor Lake-S refresh نام خواهند داشت.

ایسوس در رویداد Gamescom چندین مانیتور جدید معرفی کردکه یکی از آن‌ها اولین نمایشگر ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا است. این مانیتور با نام OLED PG32UCDM دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است و از فناوری QD-OLED استفاده می‌کند که روشنایی آن را به ۱۰۰۰ نیت می‌رساند. به‌گفته ایسوس این مانیتور عملکرد رنگی بی‌نظیر ، گستره وسیع و کنتراست عالی دارد.

مانیتور OLED PG32UCDM از یک سینک حرارتی سفارشی و مواد گرافنی برای جلوگیری از خطر سوختن بهره می‌برد و دارای یک سوئیچ KVM و پورت‌های DisplayPort 1.4، HDMI 2.1 و USB Type-C است. تاریخ عرضه آن سه ماهه اول سال آینده خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید