نوبیا اولین تبلت سه بعدی دنیا را در MWC 2023 معرفی می کند - تکفارس 
نوبیا اولین تبلت سه بعدی دنیا را در MWC 2023 معرفی می کند - تکفارس 

نوبیا اولین تبلت سه بعدی دنیا را در MWC 2023 معرفی می کند

افشین نوری
۳ اسفند ۱۴۰۱ - 09:06
نوبیا اولین تبلت سه بعدی دنیا را در MWC 2023 معرفی می کند - تکفارس 

نوبیا اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ اولین تبلت سه بعدی دنیا را معرفی خواهد کرد. این تبلت انقلابی در دنیای تبلت‌ها ایجاد خواهد کرد. 

این تبلت مجهز به یک موتور هوش مصنوعی خواهد بود که برای انجام کارهای سه بعدی استفاده خواهد شد که شامل تماشای ویدیوهای سه بعدی،  ضبط ویدیوهای سه بعدی و استریم سه بعدی و موارد دیگر خواهد شد. 

تبلت نوبیا پد ۳D که با همکاری لایکا ساخته شده است از یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و مجهز به فناوری DLB layer و Leia 3D Lightfield  است. 

در جلوی آن دو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که امکان ردیابی چهره و ایجاد تصاویر سه بعدی را فراهم خواهد کرد. یک دوربین۱۶ مگاپیکسلی نیز در پشت آن وجود دارد. 

این تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بوده و دارای دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گگابایتی است. باتری این دستگاه ۹۷۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با سرعت ۳۴ وات شارژ خواهد شد. 

انتظار می‌رود که کاربران این تبلت تجربه غرق شونده‌ای را داشته باشند و از نظر بصری لذت کافی ببرند. این تبلت نتیجه همکاری نوبیا و لایکا خواهد بود و باید ببینیم بازخورد آن در بین‌ کاربران چگونه خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید