تأیید شد | ظاهر هر سه آیفون جدید شبیه آیفون ایکس خواهد بود - تکفارس 
تأیید شد | ظاهر هر سه آیفون جدید شبیه آیفون ایکس خواهد بود - تکفارس 
تأیید شد | ظاهر هر سه آیفون جدید شبیه آیفون ایکس خواهد بود - تکفارس 

تأیید شد | ظاهر هر سه آیفون جدید شبیه آیفون ایکس خواهد بود

سید محمد معلمی
۷ شهریور ۱۳۹۷ - 20:30
تأیید شد | ظاهر هر سه آیفون جدید شبیه آیفون ایکس خواهد بود - تکفارس 

طرفداران اپل بدون شک منتظر رسیدن هفته دوم ماه سپتامبر سال جاری میلادی هستند زیرا قرار است این کمپانی از سه آیفون جدید خود رونمایی کند.

منابع خبری متعددی از درون کمپانی اپل تا به حال به بلومبرگ گزارش داده‌اند که سه محصول این شرکت، ظاهری شبیه به شمایل آیفون ایکس خواهند داشت بنابراین یک دستگاه با صفحه نمایش اولد ۵/۸ اینچی، یک دستگاه با صفحه نمایش اولد ۶/۵ اینچی و یک دستگاه ارزانتر با صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶/۱ اینچی انتظار می‌رود که در بازه زمانی مشخص شده، توسط اپل معرفی گردند. این منابع موثق اضافه می‌کنند که دو دستگاه آخر، برای اولین بار از دو سیمکارت پشتیبانی خواهند کرد که البته این قابلیت در برخی کشورها کار می‌کند.

به گزارش تکفارس و به نقل از بلومبرگ، نسخه‌های جدید آیفون دارای پسوند اس (S) خواهند بود که البته کار جدیدی نیست زیرا اپل از این شیوه نام‌گذاری برای محصولات تازه خود استفاده می‌کند که طراحی تقریباً یکسانی با نمونه‌های پیشین دارند ولی مشخصات فنی آنها ارتقا یافته‌اند. همه این دستگاه‌ها، قرار است دارای ویژگی‌های جدیدی مانند کنترل حرکتی و فیس آی‌دی باشند.

ژین مانستر، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل و سهام‌دار Loup Ventures می‌گوید: آیفون‌های جدید به اپل کمک خواهند کرد تا دوباره وارد رقابت با رقبایش شود. سهام اپل در بورس نیویورک کمتر از ۱ درصد رشد کرده و به ۲۱۷/۲۴ دلار رسیده است.

مانستر ادامه می‌دهد: این آیفون‌ها قرار است زمانی معرفی شوند که درصد رشد فروش سالانه گوشی‌ها ۰ تا ۵ درصد است و اقدامی که اپل انجام داده، دوباره باعث خواهد شد تا این کمپانی بتواند خود را مطرح کند.

در سال ۲۰۱۶، اپل گزارش داد که بیش از ۱ میلیون از محصولاتش فعال هستند اما امسال، این آمار افزایش یافت و تعداد آیفون‌های فعال اپل به ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون گوشی در دنیا رسید.

مشخصات فنی فوق‌العاده در آیفون‌های جدید

گزارشات دال بر این هستند که یکی از سه آیفون آتی اپل، دقیقاً شبیه آیفون ایکس خواهد بود ولی مشخصات فنی داخلی آن ارتقا یافته است یعنی حسگرهای آن پیشرفته‌تر شده و دوربین آن نیز بهبود یافته است. گفتنی است که آیفون ۵/۸ اینچی با اسم رمز D32 شناخته می‌شود.

آیفون ۶/۱ اینچی که احتمالاً لبه‌های آلومینیومی دارد، در رنگ‌های آبی، قرمز، سفید، نارنجی و خاکستری مشاهده خواهد شد. ضمن اینکه یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی مقرون به صرفه به جای نمایشگر اولد نیز در آن به کار خواهد رفت تا قیمت این محصول اپل افزایش نداشته باشد.

در طرفی دیگر، آیفون ۶/۵ اینچی که اسم رمز D33 دارد، احتمالاً لبه‌های استیل ضد خش داشته و ماژول دوربین اصلی آن نیز دوگانه باشد. ضمن اینکه بر خلاف آیفون‌های قدیمی، D33 به کاربران اجازه خواهد داد تا محتوای نمایش داده شده در اپلیکیشن‌هایی نظیر تقویم و ایمیل را از کناره‌ها مشاهده نمایند.

مانستر در یک جمله کوتاه می‌گوید: جدا از تمام مشخصات فنی و نوآوری‌های ظاهری، صفحه نمایش بزرگ‌تر همیشه یکی از آپشن‌هایی است که می‌تواند باعث فروش گوشی‌ها شود.

لازم به ذکر است که یکی از آیفون‌های اپل دارای لامپ دوقطبی کاهش نور خواهد بود.

به غیر از آیفون‌ها، اپل در حال کار کردن روی ایرپادها و شارژرهای بیسیم ایرپاور می‌باشد که می‌توان روی این نوع شارژر، به طور همزمان، یک آیپد و یک اپل واچ را شارژ کرد.

به نظر شما، آیا اپل می‌تواند با عرضه این سه آیفون جدید، دوباره در بازار گوشی‌های هوشمند دنیا رشد کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید