به چالش کشیده شدن هوم پد اپل توسط اسپیکر هوشمند شرکت Bose - تکفارس 
به چالش کشیده شدن هوم پد اپل توسط اسپیکر هوشمند شرکت Bose - تکفارس 
به چالش کشیده شدن هوم پد اپل توسط اسپیکر هوشمند شرکت Bose - تکفارس 

به چالش کشیده شدن هوم پد اپل توسط اسپیکر هوشمند شرکت Bose

سید محمد معلمی
۷ شهریور ۱۳۹۷ - 19:00
به چالش کشیده شدن هوم پد اپل توسط اسپیکر هوشمند شرکت Bose - تکفارس 

شرکت Bose که سال‌هاست در حوزه تولید دستگاه‌های صوتی کار می‌کند، به زودی وارد بازار اسپیکرهای مجهز به هوش مصنوعی خواهد شد زیرا به تازگی یک اسپیکر و دو ساندبار هوشمند تولید کرده است.

Bose می‌خواهد با Home Speaker 500 برای موزیک و ساندبارهای Soundbar 700 و Soundbar 500 برای سینمای خانگی پای در عرصه تولید وسایل صوتی هوشمند بگذارد. همه این دستگاه‌ها توسط دستیار صوتی الکسا شرکت آمازون پشتیبانی می‌شوند.

Home Speaker 500 قرار است با اسپیکرهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Sonos One، هوم پد اپل و گوگل هوم مکس رقابت کند.

دوگ کانینگهام، مدیر بخش قطعات الکترونیکی شرکت Bose می‌گوید: جدیدترین محصولات ما مجهز به جدیدترین سیستم میکروفون موجود در دستگاه‌های Bose است بنابراین می‌تواند در فضاهای شلوغ و پر سروصدا نیز به خوبی دستورات را بشنوند. به زودی و در آینده‌ای نزدیک، دیگر دستیاران هوشمند نیز در دستگاه‌های ما نصب خواهند شد که یکی از آنها AirPlay 2 می‌باشد که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

محصولات جدید شرکت Bose دارای قابلیت‌های اتصال از جمله بلوتوث، وای‌فای و دستیار هوشمند الکسا خواهند بود بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی به آهنگ‌ها، اطلاعات، محتوای سرگرم کننده و دیگر امکانات دسترسی داشته باشند.

سه محصول جدید Bose از ماه اکتبر در دسترس خواهند بود که قیمت آنها به ترتیب زیر است:

  • Home Speaker 500: 399/95 دلار
  • Soundbar 500: 549/95 دلار
  • Soundbar 700: 799/95 دلار

کانینگهام می‌گوید: اگرچه در بازار، اسپیکرهای هوشمند متعددی وجود دارند ولی در صورتی که مشتریان از محصولات Bose استفاده کنند، مطمئناً تجربه بسیار خاص و فراموش‌نشدنی از دستگاه‌های نامبرده این کمپانی به دست خواهند آورد.

او ادامه می‌دهد: یک عدد از Home Speaker 500 کافی است تا به خوبی کیفیت صدای استریو را تجربه نمایید. ضمن اینکه دو ساندبار تولید شده نیز می‌توانند به خوبی صدای باکیفیتی را از فیلم‌ها و موسیقی‌ها به گوش افراد برسانند.

حضور در سینما را با Home Speaker 500 تجربه کنید

بر خلاف سایز کوچک و فشرده خود، Home Speaker 500 نسبت به دیگر اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار کیفیت صدای بهتری را ارائه خواهد کرد به طوری که افراد می‌توانند با آن، حضور در سینما را تجربه کنند. این وسیله که دارای ۲۰ سانتی‌متر ارتفاع، ۱۵ سانتی‌متر عرض و ۱۰ سانتی‌متر فرورفتگی است، دو درایور نیز در خلاف مسیر یک‌دیگر دارد. در این شیوه، Home Speaker 500 صدایی بسیار زنده‌تر و پویاتر خواهد داشت که نویز کمتری شنیده می‌شود. به علاوه، لرزش اضافی نیز به گوش نخواهد خورد تا لذت شنیدن صداها به اوج خود برسد.

کیفیت بسیار بالای صدا با Soundbar 500 و Soundbar 700

با ۵ سانتی‌متر ارتفاع، ۱۰ سانتی‌متر فرورفتگی و ۹۶ سانتی‌متر طول، Soundbar 700 طراحی بسیار زیبایی دارد که کیفیت بالای صدا در آن هنگام پخش موسیقی و فیلم، قدرت آن را دو چندان می‌کند. به علاوه، این ساندبار دارای تکنولوژی‌های مخصوص Bose به نام PhaseGuides، DSP، مبدل اختصاصی و ‌QuietPort نیز می‌باشد تا بتوانیم آن را یک تهدید جدی برای دیگر اسپیکرهای هوشمند موجود در دنیا بدانیم.

شرکت Bose، ساندبار Soundbar 500 را یک وسیله بسیار باکیفیت معرفی کرده که به کاربر اجازه می‌دهد حالات صدا را به راحتی از موسیقی به فیلم و بر عکس، تغییر دهد. ضمن اینکه ظاهر فشرده و کامپکت آن نیز کاربر را قادر می‌سازد تا آن را زیر تلویزیون قرار داده و هیچ‌کس نیز وجود آن را احساس نکند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید