ایرباد بی‌سیم Bose Ultra Open با طراحی متفاوت معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی‌سیم Bose Ultra Open با طراحی متفاوت معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی‌سیم Bose Ultra Open با طراحی متفاوت معرفی شد - تکفارس 

ایرباد بی‌سیم Bose Ultra Open با طراحی متفاوت معرفی شد

افشین نوری
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - 12:16
Bose Ultra Open

بوز (Bose) جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود را با نام Ultra Open معرفی کرد. با این ایرباد شما می‌توانید به محتوای خود گوش دهید و در عین حال از محیط اطراف خود آگاه باشید.

ایرباد Ultra Open به‌گونه‌ای طراحی شده تا روی گوش بیرونی شما قرار بگیرد و از گوش‌های شما آویزان گردد. طراحی U شکل آن دارای دو قسمت است که یک قسمت داخل گوش بیرونی قرار می‌گیرد و قسمت دیگر بیرون گوشی آویزان می‌شود و این دو توسط یک ماده لاستیکی به هم وصل شده‌اند. همچنین قسمت بیرونی دارای دکمه‌ای برای دسترسی به عملکردهای مختلف و گزینه‌های پخش است.

Bose Ultra Open

ایرباد Bose Ultra Open از قابلیت Bose Immersive Audio بهره می‌برد که از فناوری پردازش سیگنال دیجیتالی Bose برای تولید جلوه صوتی فضایی استفاده می‌کند. این قابلیت دارای دو حالت Still برای مواقعی که ساکن هستید و Motion برای زمانی که خارج از منزل در حال حرکت هستید است.

این ایرباد همچنین دارای فناوری Snapdragon Sound است که از جدیدترین کدک تطبیقی Qualcomm aptX برای ارائه صدای بدون اتلاف و تاخیر کم پشتیبانی می‌کند. کاربران در این ایرباد به بلوتوث ۵.۳ دسترسی خواهند داشت اما امکان جفت شدن با چندین دستگاه وجود ندارد.

Bose Ultra Open

سایر قابلیت‌های Ultra Open عبارتند از Auto Volume که شدت صدا را بر اساس نویز محیط به‌طور خودکار تنظیم می‌کند، پشتیبانی از Google Fast Pair، پشتیبانی از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب و عرق و فناوری Bose SimpleSync برای جفت شدن با ساندبارها و اسپیکرهای هوشمند Bose.

Ultra Open دارای عر باتری ۷.۵ ساعت است که با استفاده از Immersive Audio به ۴.۵ ساعت کاهش می‌یابد. کیس شارژ آن ۱۹.۵ (یا ۱۲) ساعت دیگر به عمر باتری اضافه می‌کند. همچنین با شارژ ۱۰ دقیقه‌ای آن به ۲ ساعت پخش دسترسی خواهید داشت.

ایرباد Ultra Open Bose از امروز با قیمت ۲۹۹ دلار از طریق Bose.com و خرده فروشی‌های مجاز قابل خرید است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید