ایرباد ورزشی سنهایزر Momentum Sport معرفی شد - تکفارس 
ایرباد ورزشی سنهایزر Momentum Sport معرفی شد - تکفارس 
ایرباد ورزشی سنهایزر Momentum Sport معرفی شد - تکفارس 

ایرباد ورزشی سنهایزر Momentum Sport معرفی شد

محمدامین حیدری
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - 07:56
ایرباد بی‌سیم سنهایزر Momentum Sport

در حالی که مدتی پیش شاهد نمایش ایرباد بی‌سیم سنهایزر Momentum Sport در رویداد CES 2024 بودیم، اکنون این ایرباد روانه بازارهای آمریکا، بریتانیا و اروپا شده است.

آنچه که ایرباد جدید سنهایزر را به محصولی خاص تبدیل کرده است، بهره‌مندی از سنسورهای داخلی برای پایش ضربان قلب و دمای بدن می‌باشد. این ایرباد در آمریکا از طریق فروشگاه آمازون به قیمت ۳۲۹ دلار قابل خریداری است؛ همچنین خریداران در بریتانیا و اروپا می‌توانند آن را از فروشگاه رسمی سنهایزر به ترتیب با قیمت ۲۶۰ پوند و ۳۳۰ یورو سفارش دهند.

ایرباد بی‌سیم سنهایزر Momentum Sport به مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی مجهز شده است که از آن‌ها می‌توان به طراحی نیمه‌باز برای آگاهی از محیط اطراف، حذف نویز انطباقی و حالت ضدباد اشاره کرد. این محصول همچنین از کیس ضدضربه و استاندارد IP55 برای مقاوت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در فضای باز تبدیل می‌کند.

ایرباد بی‌سیم سنهایزر Momentum Sport

همانطور که گفته شد، سنهایزر ایرباد جدید خود را به حسگرهای پایش ضربان قلب و دمای بدن از شرکت پولار مجهز کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا شدت ورزش و وضعیت جسمانی خود را بررسی کنند؛ علاوه‌بر این، محصول نام‌برده با اپل واچ و برنامه‌های محبوب در حوزه تناسب اندام مانند Strava ،Garmin Connect ،Apple Heatlh و Peloton سازگار است.

باتری این ایرباد قادر است با یکبار شارژ تا ۶ ساعت شارژدهی داشته باشد که درصورت استفاده از کیس شارژ، این مقدار به ۱۸ ساعت نیز می‌رسد. گفتنی است که ایرباد سنهایزر Momentum Sport در سه رنگ مشکی، زیتونی و گرافیتی در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید