بهترین هندزفری های ۲۰۲۱ - تکفارس 
بهترین هندزفری های ۲۰۲۱ - تکفارس 

بهترین هندزفری های ۲۰۲۱

حامد شهرزاد
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - 09:00
بهترین هندزفری های ۲۰۲۱

اگرچه به نظر می‌رسد که ایربادهای بی‌سیم تمام توجه مردم را به خود جلب کرده است، اما هنوز هم یک جفت هندزفری سیمی می‌تواند در بسیاری از موارد مفید باشد. یک هندزفری سیمی می‌تواند باعث حذف صدای محیط و همچنین تولید صدای با کیفیت بالا شود، بدون آنکه نگران باشید که آن را هر شب شارژ کنید. علاوه بر این، هندزفری های سیمی به‌طور کلی بسیار ارزان‌تر از ایربادهای بی‌سیم هستند و معمولاً کیفیت صدای بهتری را ارائه می‌دهند.

فقط مطمئن شوید که دستگاه شما دارای جک یا دانگل صوتی ۳٫۵ میلی‌متری سازگار باشد. از آنجا که جک هدفون به‌تدریج در حال حذف شدن در تمامی تلفن‌های همراه است، شاید نتوانید از هندزفری سیمی در دستگاه خود استفاده کنید. با این وجود، بیایید بهترین هندزفری های سیمی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

هندزفری شور اس ای ۲۱۵ سی ال

یک هندزفری عالی با بهترین کیفیت صدا

هندزفری شور اس ای ۲۱۵ سی ال

نقاط قوت:

  • کابل جداشونده
  • ایزوله کردن عالی صدا
  • وضوح صدای بسیار خوب

نقاط ضعف:

  • ارگونومی این هندزفری ممکن است مناسب برخی از کاربران نباشد

هندزفری سیمی شور اس ای ۲۱۵ سی ال ظاهری زیبا و کیفیت بالای درایور را بدون هزینه بسیار زیاد در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مدل خاص دارای یک درایور تکی با وضوح بالا است که به گفته شور، بیس غنی و مناسبی ارائه می‌دهد و درجه حساسیت ۱۰۷ دسی‌بل این هندزفری -که تا حدی زیاد است اما هنوز هم در محدوده مناسب برای گوش دادن به موسیقی قرار دارد- بدون کاهش جزئیات موزیک، حجم بالایی از صدا را ارائه می‌دهد.

نقطه‌ی قوت دیگر هندزفری شور اس ای ۲۱۵ سی ال این است که ایرتیپ‌های آن به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید با استفاده از این هندزفری، صدای محیط را به میزان ۳۷ دسی‌بل کاهش دهید. نقطه‌ی ضعف این هندزفری ارگونومی نسبتاً نامناسب آن است.

برخی از کاربران در دستیابی به ارگونومی مناسب و قرارگیری این هندزفری در گوش خود و کشف روش مناسب برای چگونگی قرار دادن سیم این هندزفری در پشت گوش خود با مشکل روبه‌رو هستند. کسانی که از عینک استفاده می‌کنند نیز با مشکل به‌مراتب بزرگ‌تری روبه‌رو هستند.

اما برای بیشتر افراد، به لطف تنوع سایزهای ایرتیپ‌های موجود، کابل محکم و مقاوم و پوشش محافظ سیم این هندزفری، خرید هندزفری شور اس ای ۲۱۵ سی ال یک انتخاب ایده‌آل است. سیم این هندزفری نیز به‌راحتی جدا می‌شود که باعث می‌شود در صورت خرابی سیم این محصول، آن را به‌راحتی تعویض کنید و بتوانید برای مدت زیادی از این هندزفری استفاده کنید.

هندزفری ساوند مجیک آی ای ام ای ۱ ۱ سی

یک هندزفری بسیار مناسب برای خرید

هندزفری ساوند مجیک آی ای ام ای ۱ ۱ سی

نقاط قوت:

  • قیمت نسبتاً پایین
  • کیفیت ساخت بالا
  • بیس مناسب

نقاط ضعف:

  • لوازم جانبی محدود

ساوند مجیک ای ۱ ۱ سی این موضوع را ثابت می‌کند که تنها هندزفری های گران‌قیمت بهترین کیفیت کلی را ارائه نمی‌دهند. این هندزفری از یک درایور داینامیک بهره می‌برد و کیفیت صدای بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد. البته هندزفری ساوند مجیک ای ۱ ۱ سی یک ضعف نسبتاً بزرگ دارد و آن تعداد محدود ایرتیپ‌های این هندزفری است. درون جعبه این هندزفری فقط سه ایرتیپ سیلیکونی قابل استفاده است.

با این حال، این هندزفری ۵۰ دلاری به درایور داینامیک ۱۰ میلی‌متری با پشتیبانی از فرکانس ۱۵ هرتز تا ۲۲ کیلوهرتز مجهز شده است. درایور این هندزفری دارای حساسیت ۱۱۲ دسی‌بل و امپدانس ۴۲ اهم است. همه این موارد باعث می‌شوند تا ساوند مجیک ای ۱ ۱ سی کیفیت بسیار بهتری را نسبت به هندزفری های هم‌رده خود ارائه دهد و حتی بتواند نسبت به هندزفری های بسیار گران‌قیمت نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

هندزفری ساوند مجیک ای ۱ ۱ سی تجربه شنیداری دلپذیر و بسیار مناسبی را به کاربر ارائه می‌دهد. این هندزفری نه تنها داری بیس قوی است، بلکه جزئیات و صداهای میدرنج نیز عالی است و دامنه فرکانس بالا نیز بسیار دقیق است. میزان تفکیک‌پذیری این هندزفری نیز بسیار خوب است. گرچه سیم هندزفری ساوند مجیک ای ۱ ۱ سی قابل جدا شدن نیست، اما از کابل مسی روکش نقره ساخته شده است که این آلیاژ باعث می‌شود تا نویز این سیم به مقدار زیادی کاهش یابد.

همچنین، سیم این هندزفری از یک میکروفون قدرتمند و باکیفیت بهره می‌برد. در حین تماس صوتی، این میکروفن به‌خوبی صدای شما را را به گوش شخصی که با آن صحبت می‌کنید، می‌رساند.

هندزفری شور اس ای ۴۲۵ سی ال

یک هندزفری با بهترین ارگونومی و قابلیت حذف نویز محیط

هندزفری شور اس ای ۴۲۵ سی ال

نقاط قوت:

  • چندین ایرتیپ مناسب برای اندازه مختلف گوش هر خریدار
  • ایرتیپ‌های سه لبه برای حذف نویز محیط
  • کیفیت صدای عالی

نقاط ضعف:

  • قیمت بسیار بالا

اگر شما علاقه‌مند به پرداخت هزینه نسبتاً زیاد برای خرید یک هندزفری با دو درایور هستید، شور اس ای ۴۲۵ سی ال یک گزینه بسیار مناسب با بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب است که کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد. مانند هندزفری شور اس ای ۲۱۵ سی ال، این هندزفری های باکیفیت و زیبا دارای ساختار حذف نویز محیط برای جلوگیری از شنیدن سروصدای محیط بیرونی است.

فناوری حذف نویز محیط این هندزفری دارای قابلیت کاهش صدای محیط تا ۳۷ دسی‌بل است و یک سیم محکم اما قابل انعطاف نیز با این هندزفری ارائه می‌شود. سیم این هندزفری قابل جدا شدن است که در صورت خراب شدن سیم هندزفری شور اس ای ۴۲۵ سی ال، می‌توانید به‌راحتی یک سیم جدید خریداری کنید.

با این وجود، باید توجه داشته باشید که قیمت این هندزفری حدود ۱۷۰ دلار بیشتر از هندزفری دیگر شرکت شور یعنی مدل اس ای ۲۱۵ سی ال است. شاید برای بسیاری از مردم، تفاوت قیمت نسبتاً زیاد این دو مدل غیر قابل قبول باشد.

این هندزفری نمونه‌ی ارتقاء‌یافته هندزفری شور اس ای ۲۱۵ سی ال است

ایرتیپ‌های این هندزفری از جنس فوم و دارای رنگ زرد هستند که برای ایجاد ارگونومی مناسب و حذف نویز محیط در بسته‌بندی این محصول گنجانده شده‌اند و اگر مجرای گوش شما نسبت به عموم مردم بیشتر است، ایرتیپ‌های سه لبه می‌توانند به شما کمک کنند تا احساس بهتری را در هنگام استفاده از هندزفری شور اس ای ۴۲۵ سی ال داشته باشید.

کیفیت ساخت مناسب این هندزفری در کنار میکرو درایورهای با کیفیت بالا که دارای محدوده فرکانس ۲۰ هرتز تا ۱۹ کیلوهرتز و امپدانس ۲۰ اهم هستند، یک تجربه شنیداری غنی و بسیار مناسبی را برای کاربر فراهم می‌کنند. بسیاری از کاربران پس از استفاده از دو مدل اس ای ۴۲۵ سی ال و اس ای ۲۱۵ سی ال، بیان کرده‌اند که هندزفری شور اس ای ۴۲۵ سی ال کیفیت صدای برتری را نسبت به مدل ارزان‌تر یعنی اس ای ۲۱۵ سی ال ارائه می‌دهد. آن‌ها اعتقاد دارند که کیفیت صدای هندزفری شور اس ای ۴۲۵ سی ال واضح‌تر و رساتر از اس ای ۲۱۵ سی ال است.

مانند مدل ارزان‌تر، اس ای ۴۲۵ سی ال نیز همراه با یک کیف‌دستی مفید برای به همراه داشتن تمام لوازم جانبی این هندزفری ارائه می‌شود.

هندزفری وان مور ۱ ام ۳۰۱ داینامیک درایور

زیباترین هندزفری

هندزفری وان مور ۱ ام ۳۰۱ داینامیک درایور

نقاط قوت:

  • طراحی بسیار زیبا و شیک
  • وزن کم
  • بدنه مقاوم
  • قیمت ارزان

نقاط ضعف:

  • دکمه ریموت عملکرد مناسبی ندارد

هندزفری وان مور ۱ ام ۳۰۱ داینامیک درایور یک جفت هندزفری سیمی شیک و محکم است که اتفاقاً مقرون به صرفه نیز است. راحتی و کیفیت بالای بدنه این هندزفری باعث می‌شود که امتیاز بالایی را در مقاله ما کسب کند. این هندزفری با آلیاژ آلومینیوم سبک ساخته شده است و سیم مسی میناکاری شده توسط الیاف کولار محکم اما انعطاف‌پذیر که با یک پوشش نایلونی محافظت می‌شود، باعث زیبایی و دوام این هندزفری می‌شود.

سیم این هندزفری همچنین از یک ریموت سه دکمه‌ای پشتیبانی می‌کند که به شما قابلیت کنترل پخش موسیقی، کنترل میزان صدا و پاسخگویی به یک مکالمه تلفنی را می‌دهد. با این وجود، ذکر این نکته ضروری است که برخی از کاربران تأخیرهای مداوم و عدم عملکرد مناسب دکمه‌های ریموت را گزارش کرده‌اند.

در مورد طراحی و جنس بدنه، با وجود آنکه بیشتر هندزفری های سیمی به هیچ وجه سنگین و غیر قابل تحمل نیستند، اما وان مور ۱ ام ۳۰۱ داینامیک درایور جزو معدود هندزفری هایی است که تنها با وزن ۱۵ گرم، دارای کیفیت ساخت بالا و دوام قابل توجه هستند. جهت‌دهی ارگونومیک ۴۵ درجه درایورهای این هندزفری نسبت به زاویه کانال گوش کاربر، باعث افزایش کیفیت صدا و ارگونومی بهتر می‌شود و همچنین میزان کاهش نویز محیط را افزایش می‌دهد.

درایور این هندزفری دارای محدود فرکانس ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار کیلوهرتز و حساسیت ۹۸ دسی‌بل است که مشخصات قابل قبولی برای هندزفری های دارای یک درایو محسوب می‌شود.

البته هندزفری وان مور ۱ ام ۳۰۱ داینامیک درایور صدای متعادل‌تری را نسبت به برخی از مدل‌های رقیب ارائه می‌دهد. این موضوع به آن معناست که بیس یا تربل این هندزفری بیش از حد طبیعی نیست و با استفاده از این هندزفری، تمام فرکانس‌های موجود در موزیک به‌صورت متعادل به گوش شما می‌رسد.

هندزفری اونتری ای ۱۷۱

بهترین هندزفری برای فعالیت‌های بدنی

هندزفری اونتری ای ۱۷۱

نقاط قوت:

  • ارگونومی عالی
  • قیمت ارزان
  • ریموت کنترل صدا

نقاط ضعف:

  • میزان مقاومت در برابر رطوبت مشخص نیست

یافتن یک هندزفری مخصوص فعالیت‌های بدنی که در عین حال از ظاهر زیبایی برخوردار باشد و در برابر رطوبت حاصل‌شده به‌وسیله عرق نیز مقاوم باشد، کمی مشکل است. هندزفری سیمی اونتری ای ۱۷۱ از قیمت مطلوبی برخوردار است و دارای یک ریموت داخلی سه دکمه‌ای برای دریافت سریع تماس‌های تلفنی، تعامل با دستیار صوتی تلفن هوشمند یا افزایش و کاهش میزان صدا بدون مشکل زیاد است.

مطالب مرتبط:

البته ذکر این نکته ضروری است که میزان مقاومت این هندزفری در برابر رطوبت به‌طور دقیق مشخص نشده است، اونتری ای ۱۷۱ این هندزفری را با در نظر گرفتن فعالیت بدنی خریداران طراحی کرده است. این موضوع دلیل استفاده از طراحی قلاب مانند قسمتی پشتی این هندزفری است که پایداری نسبتاً بیشتری را در گوش نسبت به ساختار معمول هندزفری و ایربادها فراهم می‌کند. یکی دیگر از نقاط قوت اونتری ای ۱۷۱، کلیپ پیراهن است که می‌تواند پرش سیم را کاهش دهد.

هندزفری اونتری ای ۱۷۱ دارای بیس غنی نیست، اما تعادل نسبتاً مناسب فرکانس‌های پایین و بالا، کیفیت صدای مناسبی را نسبت به قیمت تمام‌شده ارائه می‌دهد.

هندزفری بیتس یوربیتس ۳

بهترین هندزفری جایگزین ایرپادز اپل

هندزفری بیتس یوربیتس ۳

نقاط قوت:

  • بیس عالی
  • بدنه مغناطیسی
  • پشتیبانی از سیری

نقاط ضعف:

  • بدون کیس

برای کاربرانی که از آیفون اپل استفاده می‌کنند و به دنبال جایگزین ایرپادز این شرکت با یک هندزفری سیمی هستند، بیتس یوربیتس ۳ بهترین مدلی است که می‌توانیم پیشنهاد دهیم. نقاط قوت زیادی در این هندزفری وجود دارد که کاربرانی که این هندزفری را تهیه کرده‌اند، آن‌ها را دوست دارند. این هندزفری شیک در دو رنگ کاملاً زیبا ارائه می‌شود: ترکیب سیاه و سفید و یا ترکیب قرمز و سیاه. هرکدام از این مدل‌ها نیز در دو نوع ارائه می‌شود: یکی با جک ۳٫۵ میلی‌متری و دیگری با کابل لایتنینگ.

هرکدام از گزینه‌های موجود را که انتخاب کنید، تفاوتی در کیفیت آن با نمونه دیگر مشاهده نخواهید کرد.

این هندزفری از یک کابل تخت و محکم بهره می‌برد و به لطف داشتن بدنه مغناطیسی، در صورت استفاده نکردن از آن می‌توانید آن را از گردن خود آویزان کنید و دو گوش هندزفری در کنار یکدیگر به‌طور منظم باقی می‌مانند. این موضوع برای بسیاری از کاربران لذت‌بخش است. البته وجود یک کیف به همراه این هندزفری می‌توانست مفید باشد، اما در هر صورت شما در فرو بردن این هندزفری در جیب یا کیف خود مشکلی نخواهید داشت.

در مورد کیفیت صدا، درایور داینامیکی بیتس یوربیتس ۳ کاملاً خوب عمل می‌کند تا تمام انتظارات شما را در مورد پخش موسیقی برآورده سازد. صدای بیس بسیار غنی است که البته دلیل مشهور بودن برند بیتس نیز همین بیس زیاد است. بیتس از فناوری خاصی برای تولید چنین بیس زیادی استفاده کرده است که آن را بیس متعادل و غنی نامیده است. تأثیر این فناوری در صدای تولیدشده توسط این هندزفری به‌خوبی قابل شنیدن است.

بیتس یوربیتس ۳ از یک ریموت کنترل صدا به همراه پشتیبانی از قابلیت ریموت تاک نیز برخوردار است، به این معنی که شما می‌توانید دستیار صوتی سیری را فقط با لمس یک دکمه فعال کنید.

هندزفری سونی ام دی آر ایکس بی ۵۰ ای پی

بهترین هندزفری با بیس عالی

هندزفری سونی ام دی آر ایکس بی ۵۰ ای پی

نقاط قوت:

  • تولید بهترین بیس در میان هندزفری های هم‌رده
  • کابل ضد گره
  • اندازه‌های مختلف ایرتیپ

نقاط ضعف:

  • مقداری بیرون از گوش قرار می‌گیرد

بهترین هندزفری برای طرفداران بیس، هندزفری سونی ام دی آر ایکس بی ۵۰ ای پی است. این هندزفری دقیقاً همان چیزی است که علاقه‌مندان به بیس زیاد به دنبال آن می‌گردند. درایورهای گنبدی شکل ۱۲ میلی‌متری این هندزفری که محدوده فرکانس پایین‌تر از ۴ هرتز تا ۲۴ کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کنند، دارای کیفیت بسیار زیادی هستند.

پشتیبانی از فرکانس پایین‌تر از ۴ هرتز به این معنی است که این هندزفری فرکانس‌های بیس عمیق ضبط‌شده در بسیاری از موسیقی‌های هیپ‌هاپ و راک معاصر را تولید می‌کند. سونی برای رسیدن به این موضوع گفته است که طراحی کانال بیس درایور صدا را برای گسترش محدوده فرکانسی بیس جدا کرده است.

برخی از کاربرانی که سونی ام دی آر ایکس بی ۵۰ ای پی را خریداری کرده‌اند، به ارگونومی نسبتاً نامناسب این محصول اشاره کرده‌اند. اما با این وجود، هندزفری سونی ام دی آر ایکس بی ۵۰ ای پی از ارگونومی بسیار مناسب‌تری نسبت به بیشتر هندزفری های سیمی و بی‌سیم برخوردار است.

هندزفری جدید سونی به همراه ایرتیپ‌های سیلیکونی در اندازه‌های بسیار کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می‌شود که به‌منظور کمک به خریدار در یافتن بهترین ایرتیپ در جعبه گنجانده شده است. استفاده از یک ایرتیپ مناسب به کاهش صدای محیط کمک می‌کند.

منبع: Life Wire

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.