همکاری تی‌پی لینک با اینتل برای تولید مودم - تکفارس 
همکاری تی‌پی لینک با اینتل برای تولید مودم - تکفارس 
همکاری تی‌پی لینک با اینتل برای تولید مودم - تکفارس 

همکاری تی‌پی لینک با اینتل برای تولید مودم

سید محمد معلمی
۶ شهریور ۱۳۹۷ - 23:00
همکاری تی‌پی لینک با اینتل برای تولید مودم - تکفارس 

با توجه به اینکه سرعت اینترنت روزبه‌روز بیشتر می‌شود، مودم‌های فعلی دیگر نمی‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. حالا اما به نظر می‌رسد که تی‌پی لینک می‌خواهد با همکاری اینتل یک مودم پرسرعت به نام Archer C2700 تولید کند.

مودم Archer C2700 اولین همکاری تی‌پی لینک با اینتل خواهد بود که قرار است در آن تراشه Home Wi-Fi اینتل به کار برود تا بلکه سرعت دانلود در هر ثانیه به ۱۷۳۳ مگابیت بر ثانیه برسد.

نکته جالب در مورد این مودم این است که دارای دو باند می‌باشد بنابراین سرعت اینترنت حدود ۱۷۳۳ مگابیت در باند ۵ گیگاهرتزی و ۸۰۰ مگابیت در باند ۲/۴ گیگاهرتزی خواهد بود.

امروز اعلام شد که مودم Archer C2700 از دیگر مشخصات فنی پیشرفته نیز استفاده خواهد کرد تا سرعت گفته شده را به صورت همیشه و ثابت در اختیار کاربران قرار دهد. از جمله این امکانات، قطعه پخش‌کننده سیگنال است تا امواج به صورت مساوی به همه جای محلی که مودم در آن قرار دارد ارسال شود.

امکان مدیریت مودم با استفاده از یک اپلیکیشن فراهم شده است. به علاوه، می‌توان Archer C2700 را با اسپیکرهای هوشمند مانند الکسا و یا دستیار هوشمند آمازون نیز کنترل کرد.

محصول مشترک تی‌پی لینک و اینتل، با مرکز مدیریت آنلاین یعنی IFTTT نیز سازگاری خواهد داشت بنابراین می‌توانید زمانی که دیگر دستگاه‌های هوشمند احساس کردند شما به محلی که مودم قرار دارد رسیده‌اید، تنظیمات را به صورت خودکار تغییر دهید.

لازم به ذکر است که امنیت این مودم توسط سرویس HomeCare تی‌پی لینک فراهم شده است.

به Archer C2700 می‌توان آنتن‌های دیگری نیز متصل کرد تا هم عملکرد آن بهتر شده و هم قدرت ارسال سیگنال آن به گوشی‌ها تا ۴ برابر بیشتر شود.

آن‌طور که تی‌پی لینک اعلام کرده، به زودی می‌توان مودم Archer C2700 را با قیمت بسیار مناسب ۱۷۰ دلار خریداری کرد. البته این احتمال نیز وجود دارد تا هزینه پرداختی از مودم Archer C1350 V2 که حدود ۲۲۰ دلار ارزش دارد نیز کمتر باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید