ممکن است آیفون LCD 2018 از تراشه A12 بهره نبرد - تکفارس 
ممکن است آیفون LCD 2018 از تراشه A12 بهره نبرد - تکفارس 
ممکن است آیفون LCD 2018 از تراشه A12 بهره نبرد - تکفارس 

ممکن است آیفون LCD 2018 از تراشه A12 بهره نبرد

میر مهدی حامی
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - 21:00
ممکن است آیفون LCD 2018 از تراشه A12 بهره نبرد - تکفارس 

انتظار می‌رود که اپل در ماه آینده از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند که احتمالا شامل جدیدترین اپل واچ، مدل جدید iPad Pro و سه آیفون جدید خواهد بود. فرض بر این بوده است که دستگاه‌های اپل با تراشه جدید A12 که اکنون در حال ساخت‌اند همراه شوند. با این حال به لطف کد جدید کشف شده، به نظر نمی‌رسد این ماجرا آنقدرها هم مورد انتظار پیش رود. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

در حالی که هنوز انتظار می‌رود آیفون ایکس و ایکس پلاس ۲۰۱۸ با پردازنده جدید A12 همراه باشند، احتمالا مدل ارزان‌تر LCD از این قاعده پیروی نکند. سندهای مربوط به «آیفون ۹٫۷» و «XX» با شماره مدل N84، نشان می‌دهد که آیفون ۶ اینچی آینده اپل، پردازنده نسل بعدی را استفاده نخواهد کرد و بجای آن از A10 Fusion که در حال حاضر در داخل آیفون ۷ و ۷ پلاس یافت می‌شود، بهره خواهد برد. با این حال، بر خلاف این دو دستگاه، کد موجود تأیید می‌کند که آیفون اقتصادی اپل از طراحی تمام صفحه برخوردار خواهد بود.

اطلاعات جدید نشان می‌دهد  که ممکن است این دستگاه به سادگی به نام آیفون (۲۰۱۸) نامگذاری شده و با ۳ گیگابایت رم همراه شود، مانند آیفون ۷ پلاس. اگرچه، بر خلاف ۷ پلاس، انتظار می‌رود که آیفون ۲۰۱۸ با یک لنز دوربین در عقب دستگاه عرضه شود. همچنین، TouchID با FaceID جدیدتر جایگزین شده و سنسورهای مورد نیاز آن نیز مانند آیفون ایکس فعلی در بریدگی بالای نمایشگر پنهان خواهند شد.

فقط یک ماه تا رویداد مورد انتظار اپل فرصت باقی مانده است و انتظار می‌رود اپل دعوت نامه‌های رسمی این مراسم در هفته‌های آتی ارسال کند.

به نظر شما اپل با این کار به دنبال به دست گرفتن بازار گوشی‌های میان‌رده است؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید