تراکم پیکسلی Sony Xperia XZ3 مشخص شد - تکفارس 
تراکم پیکسلی Sony Xperia XZ3 مشخص شد - تکفارس 
تراکم پیکسلی Sony Xperia XZ3 مشخص شد - تکفارس 

تراکم پیکسلی Sony Xperia XZ3 مشخص شد

وحید درگایی
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 14:30
تراکم پیکسلی Sony Xperia XZ3 مشخص شد - تکفارس 

این چند وقت، شایعات زیادی حول سومین پرچمدار سال ۲۰۱۸ سونی در دنیای تکنولوژی به گوش می رسید که از دوربین شروع شده و به طراحی ختم می شدند ولی حالا بنظر می رسد نکته ای راجع به طراحی و صفحه نمایش به بیرون درز پیدا کرده است. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

هر روزی که پایان می رسد، در انتهای آن با خود فکر می کنیم که چه اطلاعات موثقی از این پرچمدار داریم و فقط یک مساله ما را دلگرم می کند و آن نیز کد های این دستگاه بود که هفته پیش به بیرون درز پیدا کرد و طی آن فهمیدیم این گوشی هوشمند قطعا به بازار ارائه خواهد شد. دستگاه های نامبرده که اشاره به Xperia XZ3 دارند،  که بعد از عکس منتشر شده امروز فهمیدیم که قرار است از صفحه نمایشی با تراکم پیکسلی ۲۱۶۰*۱۰۸۰ بهره ببرند و اگر به ادامه این کدها نیز توجه کنیم می بینیم که ظاهرا سونی علاقه ای به استفاده از طراجی ناچ در این دستگاه ندارد و احتمالا آن را به صورت کلاسیک ارائه خواهد داد.

تراکم پیکسلی Sony Xperia XZ3 مشخص شد - تکفارس 

البته اگر بخواهیم این شایعات را همه جانبه نگاه کنیم می بینیم که در بعضی از سایت ها، مانند Weibo به همین کد ها اشاره شده و گفته شده که قرار است دستگاه هوشمندی از جانب سونی به بازار ارائه شود ولی گوشی هوشمندی که در Weibo نامش به میان آمده است ظاهرا با کد رمز Akatsuki شناخته شده و جالب تر اینکه بنظر می رسد این دستگاه با طراحی ناچ و اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی شود که مشابه با شایعات قبلی بنظر نمی رسد. همچنین قرار است در این دستگاه، دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی برای رم وجود داشته باشد و ۶۴ و ۱۲۸ نیز ، نسخه های متفاوت این دستگاه برای حافظه داخلی باشند. صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۹۹ اینچی و با کیفیت OLED و در دوربین نیز تکنولوژی Motion Eye به کار برده شده باشد.

اگر بخواهیم منطقی به قضیه نگاه کنیم باید بگوییم که نمی توانید به این شایعات زیاد اعتماد کنید و همچنین شایعه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نیز دور از دسترس بنظر می رسد. تنها چیزی که از سوابق سونی مشخص شده، این است که ظاهرا این پرچمدار با قیمتی درخور و بالا به بازار ارائه خواهد شد و بر اساس زمان معرفی آن، احتمالا با اندروید ۹ راهی بازار خواهد شد و حتما پشتیبانی نرم افزاری سونی را هم بدنبال خودش خواهد داشت.

نظر شما راجع به این گوشی هوشمند چیست؟ نظر تان را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید