اوپو F9 در Geekbench روئیت شد - تکفارس 
اوپو F9 در Geekbench روئیت شد - تکفارس 
اوپو F9 در Geekbench روئیت شد - تکفارس 

اوپو F9 در Geekbench روئیت شد

میر مهدی حامی
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
اوپو F9 در Geekbench روئیت شد - تکفارس 

شرکت اوپو اعلام کرده است که گوشی هوشمند بعدی خود یعنی F9 (که بر طبق شایعات زیادی به عنوان F9 Pro در هند عرضه می‌شود) را به زودی رونمایی خواهد کرد. این گوشی که با نام CPH1823 کدگذاری شده است، در بنچمارک Geekbench مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی از مشخصات احتمالی را مورد تایید قرار داده است. اوپو F9 دارای پردازنده Helio P60 ساخته شده توسط Mediatek است که با ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود.

انتظار می‌رود F9 دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچ با یک ناتچ کوچک مثلثی باشد که از دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی این دستگاه میزبانی خواهد کرد. چینش دوربین اصلی نیز دوگانه خواهد بود، که برای اولین برای در سری F رخ می‌دهد و به نظر از ترکیب ۱۶ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل در آن استفاده خواهد شد.

همانطور که در تصویر ابتدایی مشاهده می‌کنید، اوپو همچنین تبلیغی از F9 Pro با تکنولوژی شارژ سریع VOOC منتشر کرده که این گوشی را به اولین دستگاه غیر پرچمدار با فناوری شارژ سریع تبدیل می‌کند که در ۱۵ ماه گذشته به بازار عرضه شده. انتظار می‌رود که نام «Pro» فقط روشی برای افزایش فروش دستگاه باشد و تمام مدل‌های این دستگاه نیز با باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید