آیفون دو سیم کارت و ۶٫۱ اینچی انحصارا برای چین - تکفارس 
آیفون دو سیم کارت و ۶٫۱ اینچی انحصارا برای چین - تکفارس 
آیفون دو سیم کارت و ۶٫۱ اینچی انحصارا برای چین - تکفارس 

آیفون دو سیم کارت و ۶٫۱ اینچی انحصارا برای چین

وحید درگایی
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 08:00
آیفون دو سیم کارت و ۶٫۱ اینچی انحصارا برای چین - تکفارس 

هفته پیش بود که خبری مبنی بر اینکه آیفون سیم کارته به بازار معرفی شود ، وارد دنیای تکنولوژی شد ولی حالا اخبار بسیار جذاب تری در راه است. ادامه خبر را در تک فارس بخوانید.

هفته پیش اخبار درز پیدا کرده از کد های نسخه بتا iOS 12 خبر ازین موضوع می دادند که اپل درحال آماده سازی نرم افزار خود برای آیفونی با قابلیت قبول کردن دو سیم کارت است ولی امروز خبری منتشر شد که برای دنیای تکنولوژی جذاب تر است. این پیش بینی بسیار محتمل است که آیفون، یک مدل ۶٫۱ اینچی را معرفی کند و حتی در دنیای تکنولوژی این صحبت نیز مطرح می شود که قرار است آیفون ۶٫۵ اینچی یا همان iPhone X Plus نیز با قابلیت دو سیم کارت به بازار معرفی شود.

حالا اخباری از تایوان به گوش می رسد که می گویند اپل قرار است سه دستگاه هوشمند را به بازار معرفی کند که با کدهای ۸۰۱،۸۰۲،۸۰۳ و ۸۰۴ آماده رونمایی در شهریور ماه هستند. اینکه چهار کد برای ۳ اسمارتفون وجود دارد بیشتر به شایعات دو سیم کارته بودن یکی از دستگاه های اپل دامن می زند. این احتمال وجود دارد که کدهای ۸۰۱ و ۸۰۲ نمایانگر آیفون های ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی و دو کد آخر نیز دو نسخه آیفون ۶٫۱ اینچی باشند. این دو نسخه احتمالا همان شایعات مربوط به دو ورژن خاص ازین مدل آیفون هستند که احتمالا یکی از آن ها قرار است نسخه دو سیم کارت باشد. حالا شایعات می گویند که یکی ازین دو مدل قرار است انحصارا برای بازار چین باشد که اگر بخواهیم حدس بزنیم کدام مدل خواهند بود، قطعا حدس ما نسخه دو سیم کارته برای بازار چین است چرا که این بازار همیشه مشتری پروپا قرص این مدل اسمارتفون بوده اند.

برخلاف کاربران گوشی های هوشمند در آمریکا ، کاربران چینی، عاشق این هستند که دو خط متفاوت را بر روی اسمارتفون شان به صورت همزمان داشته باشند و طبق تحقیقاتی که صورت گرفته، اپل سهم ۹ درصدی را از بازار چین که بزرگترین بازار جهان است، به خود اختصاص داده و حالا می خواهد با اضافه کردن تکنولوژی دو سیم کارت بر روی یکی از اسمارتفون هایش و ارائه آن برای این بازار بخصوص و قدرتمند این سهم را افزایش داده و به نوعی با این حرکت ، بتواند فشار را بر روی تمام کمپانی های اندرویدی که بازار چین را رسد می کنند، زیادتر کند.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید