Google Pixel 3 XL با پردازنده SD845 معرفی خواهد شد - تکفارس 
Google Pixel 3 XL با پردازنده SD845 معرفی خواهد شد - تکفارس 
Google Pixel 3 XL با پردازنده SD845 معرفی خواهد شد - تکفارس 

Google Pixel 3 XL با پردازنده SD845 معرفی خواهد شد

وحید درگایی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - 15:56
Google Pixel 3 XL با پردازنده SD845 معرفی خواهد شد - تکفارس 

دستگاه هوشمندی که هواداران گوگل در انتظار رونمایی آن هستند سهم قابل توجهی از شایعات و اخبار را به خودش اختصاص داده است و حالا نیز با خبری دیگر هواداران دنیای تکنولوژی را هایپ کرده است. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

 Google Pixel 3 XL پیشتر تصاویر خود را به دست رسانه ها رسانده بود و خبری از درون خود به بیرون منتشر نکرده بود ولی بنظر می رسد که حالا می توانیم نیم نگاهی به درون این اسمارتفون بیندازیم. ما تا قبل از این می دانستیم که دوربین پشت دستگاه، تک دوربینه خواهد بود و خبری از تکنولوژی های دو دوربین نیست و همچنین توانستیم یک نسخه سفید از این اسمارتفون را با طراحی ناچ در جلوی صفحه نمایش مشاهده کنیم.

Google Pixel 3 XL با پردازنده SD845 معرفی خواهد شد - تکفارس 

خبری که امروز به بیرون درز پیدا کرد بیشتر از سخت افزار گوشی به ما اطلاعات رساند. یک تست GeekBench نشان می دهد که اسمارتفون جدید گوگل در این تست شرکت کرده و آمار آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است. در این تست آمده که Pixel 3 XL قرار است با Snapdragon 845 معرفی شود و در کنار آن ۴ گیگابایت رم قرار گرفته است. نسخه اندروید این دستگاه طبق عادت همیشگی گوگل که برای اسمارتفون هایش آخرین آپدیت را درنظر می گیرد، نسخه ۹ خواهد بود. استفاده از اسنپدراگون ۸۴۵، سوپرایز خاصی برای ما نبود چرا که سال پیش برای Pixel 2 XL از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده شد ولی نکته قابل تامل این اطلاعات ۴ گیگابایتی بودن رم این اسمارتفون است و بنظر می رسد گوگل مقدار کمی از رم را در زمانی که اکثر پرچمداران با ۶ یا ۸ گیگابایت رم وارد بازار می شوند، برای اسمارتفون اش در نظر گرفته است.

البته با این حرف دچار اشتباه نشوید، مقدار ۴ گیگابایت رم، واقعا حجم زیادی از حافظه اجرایی را در اختیار شما قرار می دهد و در پرچمدار قبلی گوگل نیز ( Pixel 2 XL) هیچ کمبودی از ناحیه رم گزارش نشد، ولی در سال ۲۰۱۸ بیشتر رقبای این دستگاه از ۶ گیگابایت رم استفاده می کنند که از نظر روانی آن ها را کمی جلوتر از Google Pixel 3 XL قرار می دهد.

در طرف دیگر، می بینیم که امتیاز این اسمارتفون در GeekBench آن مقداری نبوده که انتظار می رفته و نسبت به بقیه دستگاه هایی که قرار است با اسنپدراگون ۸۴۵ وارد بازار شوند و یا تا حالا وارد بازار شده اند کمی ضعیف تر عمل کرده است، ولی این می تواند یک نسخه اولیه از دستگاه باشد که هنوز هم قابلیت بهبود در زمینه سخت افزار و نرم افزار، به جهت بهتر شدن در زمینه کارکرد را داشته باشد.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید