احتمالا قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتیNote 9 مشابه نسخه ۶۴ گیگابایتی Note 8 خواهد بود - تکفارس 
احتمالا قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتیNote 9 مشابه نسخه ۶۴ گیگابایتی Note 8 خواهد بود - تکفارس 
احتمالا قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتیNote 9 مشابه نسخه ۶۴ گیگابایتی Note 8 خواهد بود - تکفارس 

احتمالا قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتیNote 9 مشابه نسخه ۶۴ گیگابایتی Note 8 خواهد بود

وحید درگایی
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - 23:25
احتمالا قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتیNote 9 مشابه نسخه ۶۴ گیگابایتی Note 8 خواهد بود - تکفارس 

با اینکه Galaxy S9  مانند کیک های تازه از پخت درآمده به فروش نرفت ولی سامسونگ از هوادارانش دو آتشه اش انتظار دارد که برای محصول جدیدش سنگ تمام بگذارند. ادامه مطلب را در تکفارس بخوانید.

همانطور که گفتیم سامسونگ برنامه های بسیار ویژه ای برای محصول خط Note خود دارد که یکی از آن ها این است ،با مشخصاتی که برای آن درنظر گرفته، بتواند بخش هایی از فروش ناموفق S9 را جبران کرده و هوادارن خود را مانند گذشته مجبور به صف آرایی برای اسمارتفون خود کند.یکی از دلایلی که کمپانی کمی نگرانی درباره آینده فبلت بعدی خود دارد این است که شایعاتی مبنی بر قیمت بالای دستگاهش به بیرون درز پیدا کرده و این دیدگاه اولیه مناسبی برای خریداران، پیش از رونمایی ازین دستگاه نیست.

ولی گذشته ازین شایعات راجع به قیمت دستگاه، چیزی که راجع به دستگاه از آن مطمئنیم، عملکرد منحصر به فرد S Pen خواهد بود که ظاهرا قرار است کمی از بار برگرداندن ورق به سوی سامسونگ را به دوش بکشد. این شایعات مرتبط به قلم نوت، ابتدا از کره به بیرون درز پیدا کرد و سپس به وسیله منابع داخلی و شرکت های مخابراتی نیز نقل شد که به نوعی مهر تاییدی بر قابلیت های این قلم خواهد بود.

دقیقا مانند نوت ۸، این دستگاه قرار است با قیمتی تقریبا نزدیک به ۹۷۵$ عرضه شود. قطعا این هزینه برای یک دستگاه میان رده پرداخت نمی شود و برای این دستگاه نیز نام میان رده برازنده نیست ولی نکته مثبت این قضیه این است که شایعات مرتبط پیشتر اعلام کرده اند نسخه های آماده شده برای فروش ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی خواهند بود و اگر این قیمت درز شده را برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی درنظر بگیریم می بینیم که تقریبا هم قیمت با نسخه ۶۴ گیگابایتی نوت ۸ خواهد بود.

Galaxy Note 9 قرار است با قلم S Pen پراستفاده و کاملا کاربردی وارد بازار شود و در کنار آن نیز دوربین دوگانه جلوی S9 Plus را نیز قرض گرفته تا با تمام قدرت پا به این عرصه بگذارد. قرار است در این دستگاه، حسگر اثر انگشت در جای بهتر و کاربردی تری قرار بگیرد و از همه مهم تر، باتری این دستگاه قرار است تا ۴۰۰۰ میلی آمپر افزایش ظرفیت داشته باشد.

تمام این مشخصات جدید و وسوسه کننده قرار است با یک پردازنده سریع تر،  Note 9 را به دستگاه بهتری نسبت Note 8 تبدیل کنند که این خود قدم بزرگی از سمت یک کمپانی اسمارتفون است که برای پرچمدار جدیدش فقط یک پردازنده جدید درنظر نگرفته است. اگر بخواهیم این شایعات را جدی بگیریم می بینیم که ممکن است Note 9 با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت، کمی هزینه بیشتری را نسبت به نسخه ۲۵۶ گیگابایتی Note 8 طلب کند که در زمان معرفی قیمتش ۱۲۰۰$ بود.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید