طرح اصلی گوشی هوشمند Oppo F9 مشخص شد - تکفارس 
طرح اصلی گوشی هوشمند Oppo F9 مشخص شد - تکفارس 
طرح اصلی گوشی هوشمند Oppo F9 مشخص شد - تکفارس 

طرح اصلی گوشی هوشمند Oppo F9 مشخص شد

علیرضا هاشمی
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
طرح اصلی گوشی هوشمند Oppo F9 مشخص شد - تکفارس 

شرکت چینی Oppo  جزء پنج تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و می‌توان با قاطعیت گفت که این شرکت، محبوبیتش را مدیون خریداران هندی و چینی می‌داند. شرکت Oppo تصمیم گرفته که بازارش را گسترش دهد و پای به بازارهای غربی بگذارذ و برای این مقصودش قرار است گوشی‌ هوشمند Oppo F9 را معرفی کند. برای جزییات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

ظاهر گوشی قبلی این شرکت، Oppo Find X را می‌توان یک قدم رو به جلو برای دیزاین گوشی‌های هوشمند در نظر گرفت، اما با توجه به تصویری که توسط Oppo منتشر شده، می‌توان گفت این شرکت چینی همانند باقی تولیدکننده‌های گوشی‌‌های هوشمند این کشور، به سراغ کپی‌برداری از محصولات اپل رفته است و گوشی جدیدش قرار است ظاهری نزدیک به ‌ایفون x داشته باشد و شاهد Notch در آن باشیم.

برای بسیاری از تولیدکنندگان، notch، تنها راه حل موثری است تا آن‌ها بتوانند دوربین سلفی و سنسور‌های حیاتی گوشی را درونش قرار دهند و تا حد ممکن از حاشیه‌های گوشی خود کم کنند. هر چند این شرکت اپل بود که این نوع طراحی را باب کرد، اما اولین گوشی هوشمندی که از اینچنین دیزاینی بهره‌مند می‌شد، گوشی اندرویدی Essential Phone بود که تنها یک قطعه کوچک در بالای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی نمایان شده بود.

چهار گوشه‌ی صفحه نمایش گوشی‌های Oppo F9 و Oppo F9 pro قرار است تا حد ممکن گرد شوند و شرکت اصطلاح “waterdrop” برای این نوع صحفه‌ نمایش استفاده کرده. شما می‌توانید تصویر منتشر شده را در قسمت زیر مشاهده کنید.

طرح اصلی گوشی هوشمند Oppo F9 مشخص شد - تکفارس 

سری F محصولات شرکت Oppo مخصوص عاشقان سلفی تولید ‌می‌شوند. در گوشی‌های قبلی این سری، دوربین‌های سلفی ۲۰ و ۲۵ مگاپیکسی قرار داده شده بود. بنابراین باید انتظار دوربین‌های سلفی، با کیفیت بالا را از این دو گوشی داشته باشیم. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی‌ که Oppo ‌می‌خواهد بر آن مانور بدهد مربوط به باتری آن می‌شود. فناوری جدیدی که شرکت در حال کار کردن بر روی آن است، VOOC Flash Charge نام دارد، این بدان معناست که شما می‌توانید تنها با ۵ درصد شارژ، ساعت‌ها با تلفنتان صحبت کنید. گوشی Oppo F9 قرار است در ماه آگوست معرفی شود.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی هوشمند Oppo F9 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید