امکان جستجوی صوتی به App Store اضافه شد - تکفارس 
امکان جستجوی صوتی به App Store اضافه شد - تکفارس 
امکان جستجوی صوتی به App Store اضافه شد - تکفارس 

امکان جستجوی صوتی به App Store اضافه شد

آرین مرادی
۹ مرداد ۱۳۹۷ - 20:45
امکان جستجوی صوتی به App Store اضافه شد - تکفارس 

اولین لغاتی که با گفتن کلمه جستجو به ذهن شما می‌آید، احتمالا اینترنت، کیبورد، تایپ و گوگل است. اما می‌توانید لغت تایپ را از میان این کلمات حذف کنید. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.App Store به تازگی به ورژن ۵٫۱ به‌روز‌رسانی شده و همراه این به‌روز‌رسان، قابلیت‌های جدیدی نیز به این برنامه اضافه شده است. از جمله تغییرات اعمال شده بر‌روی این برنامه، نمایش بیشترین جستجو‌ها است که اگر فقط در حال گشت و گذار در این برنامه هستید، می‌توانید به تماشا و بررسی آنان بپردازید. و اما قابلیت جدید که آن را هر چه بیشتر کارآمد و البته کار با آن را لذت بخش‌تر می‌کند اضافه شدن قابلیت جستجو با صدا است. کافی است بر‌روی کلید میکروفونی که به برنامه اضافه‌شده است کلیک کرده و سپس کلمه‌ی کلیدی مورد نظر خود را بیان کنید؛ برنامه خود شما را به صفحه‌ی مورد نظر می‌برد.

شرکت اپل در این مورد بیان داشته است :

جستجو هم اکنون با یک ظاهر جدید و پیشرفته‌تر همراه شده است و قابلیت سرچ با صدا نیز به شما کمک می‌کند که نتایج بهتری را بتوانید به دست آورید. با این قابلیت های اضافه شده، پیدا کردن محصولات، مغازه‌ها و غیره هرگز از این آسان‌تر نبوده است.

نظر شما کاربران تک‌فارس در مورد این قابلیت‌های جدید چیست؟ آیا جستجو کردن با صدا کار را برای شما آسان‌تر خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید