ماکت‌های جدید، طراحی آیفون ایکس پلاس و آیفون ۶٫۱ اینچی را نشان می‌دهند - تکفارس 
ماکت‌های جدید، طراحی آیفون ایکس پلاس و آیفون ۶٫۱ اینچی را نشان می‌دهند - تکفارس 
ماکت‌های جدید، طراحی آیفون ایکس پلاس و آیفون ۶٫۱ اینچی را نشان می‌دهند - تکفارس 

ماکت‌های جدید، طراحی آیفون ایکس پلاس و آیفون ۶٫۱ اینچی را نشان می‌دهند

میر مهدی حامی
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 09:30
ماکت‌های جدید، طراحی آیفون ایکس پلاس و آیفون ۶٫۱ اینچی را نشان می‌دهند - تکفارس 

انتظار می‌رود که اپل در حوالی ۱۱ سپتامبر طیف وسیعی از محصولات خود را رونمایی کند که شامل تمام موارد از ایرپادها و مدل‌های جدید آیپد پرو تا سری ۴ اپل واچ و صد البته، آیفون‌های ۲۰۱۸ می‌شود. و اکنون با کمی بیش از یک ماه مانده به این رویداد، تصاویر ماکت‌های جدیدی منتشر شده است که طراحی دو مدل از این آیفون‌ها را به نمایش می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

با آیفون بزرگ‌تر شروع می‌کنیم که ۶٫۵ اینچی بوده به طور کلی مشابه با آیفون X سال گذشته است و تنها وجه تمایز آن‌ها تفاوت در اندازه ابعاد مدل جدید است. این بدان معنی است که ساختار شیشه و فولاد ضد زنگ این دستگاه، در کنار ماژول دوربین عمودی آن که جایگاه دو دوربین و فلاش LED دوگانه است، درست همانند آیفون ایکس خواهند بود. همچنین، ماکت مورد بحث، حفظ همان ساختار کلیدهای فیزیکی را تایید می‌کند. بنابراین، سمت چپ میزبان کلید سایلنت و کلیدهای جداگانه برای افزایش و کاهش میزان صدا خواهد بود، در حالی که سمت راست یک دکمه هوم کشیده را شامل می‌شود که به عنوان میانبری برای سیری نیز استفاده خواهد شد.

اکنون به آیفون کوچکتر ۶٫۱ اینچی می‌رسیم، که احتمالا تحت نام آیفون (۲۰۱۸) به فروش برسد و به عنوان ارزان‌ترین آیفون‌ ۲۰۱۸ شرکت لقب خواهد گرفت. همانند مدل آیفون ایکس و ایکس پلاس جدید، این مدل ارزان قیمت نیز از زبان طراحی تمام صفحه جدید اپل استفاده خواهد کرد، هرچند که به دلیل ماهیت LCD نمایشگر دارای حاشیه‌های ضخیم‌تری خواهد بود. علاوه بر این، ساختار شیشه‌ای دستگاه نیز حفظ خواهد شد اما ماژول دوربین دوگانه عقب که در دو آیفون دیگر وجود دارد جای خود را به ماژولی با یک سنسور در پشت دستگاه داده است که در نتیجه طراحی آن را بسیار شبیه به طراحی آیفون ۴ کرده است.

از نظر قیمت گذاری و زمان عرضه نیز انتظار می‌رود که آیفون‌ ایکس و ایکس پلاس تا پایان ماه سپتامبر عرضه شوند، اما در مورد مدل ۶٫۱ اینچی با توجه به مشکلات موجود در مراحل تولید، احتمالا شاهد به تعویق افتادن عرضه آن تا ماه اکتبر باشیم. در هر صورت در زمان عرضه و بر اساس شایعات، قیمت نسخه بروز شده آیفون ایکس حدودا از ۸۹۹ دلار شروع خواهد بود، در حالی که مدل پلاس با حدود ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود، افرادی که مایل به صرفه جویی در هزینه‌های خود باشند نیز می‌توانند نسخه اقتصادی آیفون‌های ۲۰۱۸ را با ۶۹۹ دلار تهیه کنند.

نظر شما در مورد آیفون‌های امسال چیست؟ لطفا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید