نسخه اندروید GO از گوشی Moto E5 معرفی شد - تکفارس 
نسخه اندروید GO از گوشی Moto E5 معرفی شد - تکفارس 
نسخه اندروید GO از گوشی Moto E5 معرفی شد - تکفارس 

نسخه اندروید GO از گوشی Moto E5 معرفی شد

میر مهدی حامی
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - 18:31
نسخه اندروید GO از گوشی Moto E5 معرفی شد - تکفارس 

شما احتمالا به روند نام گذاری موتورولا آشنا هستید، بنابراین حدس زدن اینکه Moto E5 Play یک نسخه ارزان‌تر از Moto E5 است کار سختی نخواهد بود. با این حال، این شرکت امروز از گوشی E5 Play Android Go پرده برداری کرده است که در مقایسه با نسخه اصلی Moto E5 Play در رده پایین تری قرار دارد.

نسخه اندروید Go، همانطور که احتمالا از نام آن حدس زده‌اید، بر پایه اندروید اوریو Go می‌باشد که اجازه می‌دهد سیستم عامل بر روی سخت افزار فوق العاده پایین رده نیز اجرا شود، که منجر با پایین آمدن قیمت دستگاه می‌شود. در مقایسه با E5 Play استاندارد، نسخه Android Go دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر اما ارزان‌تر، باتری کوچک‌تر و میزان رم کمتری است.

این دستگاه دارای پنل ۵٫۸۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰x854 پیکسل (نسبت ابعاد ۱۸:۹)، ۱ گیگابایت رم و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت در مقایسه با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری و ۲ گیگابایت رم نسخه استاندارد Moto E5 Play می‌باشد.

با این حال، باقی مشخصات در اکثر موارد یکسان است: چیپست اسنپدراگون ۴۲۵، ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، اسکنر اثر انگشت که در پشت دستگاه قرار گرفته، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی که هر دو دارای فلاش LED هستند.

انتظار می‌رود که این دستگاه در رنگ سیاه، آبی تیره و خاکستری براق عرضه شود و قیمت آن در اروپا € ۱۰۹ و در انگلستان £ ۹۹٫۹۵ خواهد بود. موتورولا می‌گوید که این دستگاه تا پایان ماه جاری در بازارهای آمریکای لاتین نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید