واتس‌آپ بتا برای ویندوزفون شامل ویژگی‌های جدید می‌شود - تکفارس 
واتس‌آپ بتا برای ویندوزفون شامل ویژگی‌های جدید می‌شود - تکفارس 
واتس‌آپ بتا برای ویندوزفون شامل ویژگی‌های جدید می‌شود - تکفارس 

واتس‌آپ بتا برای ویندوزفون شامل ویژگی‌های جدید می‌شود

میر مهدی حامی
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - 23:43
واتس‌آپ بتا برای ویندوزفون شامل ویژگی‌های جدید می‌شود - تکفارس 

باور کنید یا نه، آپدیتی برای واتس‌آپ در ویندوزفون آمده است. نسخه جدید ۲٫۱۸٫۳۰ میباشد. در بین ویژگی های جدید لایو لوکیشن ( موقعیت مکانی زنده ) وجود دارد. این به شما اجازه می‌دهد تا موقعیت خود را با دیگران برای دوره زمانی مشخص شده به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این ویژگی، داخل چت شده و بر روی لوکیشن بزنید. سپس شما مدت زمانی را که می‌خواهید واتس‌آپ به دیگران امکان مشاهده اینکه شما کجا هستید را بدهد، مشخص می‌کنید. ۳ گزینه برای اننتخاب وجود دارد، ۱۵ دقیقه، ۱ ساعت یا ۸ ساعت. شما همچنین میتوانید به‌صورت ناگهانی و با کلیک بر گزینه اتمام، لایو لوکیشن خود را هر موقع که خواستید پایان بخشید.

ویژگی جدید دیگری که در واتس‌آپ بتا برای ویندوزفون یافت می‌شود، قسمت جستجو در اطلاعات گروه را اضافه میکند. با این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند فورا اعضای گروه را پیدا کنند. شما همچنین می‌توانید پیام هایی که در گروه فرستاده اید تا زمانی که بیشتر از ۶۸ ساعت و ۱۶ ثانیه از انتشار آن نگذشته باشد، حذف کنید. در آخر، قسمت  Download My Data گزارشی از اطلاعات شما در حساب واتس‌آپ ایجاد می‌کند. شما میتوانید درخواست دانلود گزارش را بکنید، که ۲۰ روز طول خواهد کشید، بعد از اینکه گزارش را دانلود کردید ( که باید در طی ۳۰ روز پس از آماده شدن آن باشد)، گزارش از سرور واتس‌آپ حذف میشود.

برای اضافه کردن واتس‌آپ به دستگاه ویندوزفونی خود بر روی WhatsAppBeta کلیک کنید. برنامه رایگان و حجم آن ۲۸٫۷۵ مگ میباشد. و فراموش نکنید که اسکرین‌شات‌های این قابلیت‌های جدید را در زیر ببینید. در نظر داشته باشید که اکثر این قابلیت‌ها هم‌اکنون در نسخه‌های IOS و اندروید واتس‌آپ وجود دارند.

[divider][/divider]

Search for group members Share your real-time location with Live Location Decide how long to allow others to know where you are New features for the Windows Phone version of the WhatsApp Beta Stop Live Location early with a single tap Get a report containing your WhatsApp data

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید