تمام قابلیت های اکو آمازون - تکفارس 
تمام قابلیت های اکو آمازون - تکفارس 
تمام قابلیت های اکو آمازون - تکفارس 

تمام قابلیت های اکو آمازون

علی فلاح
۸ دی ۱۳۹۵ - 15:00
تمام قابلیت های اکو آمازون - تکفارس 

در این مقاله سعی بر معرفی تمامی قابلیت های اکو (اسپیکر) آمازون داریم. همچنین به ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت .

با ادامه این مقاله همراه تکفارس باشید.

پخش زنده موسیقی از سیستم موزیک آمازون

htalexatipstricks2

بارز ترین ویژگی اکو ، همین است. پخش آنلاین موزیک ها با متصل شدن به سیستم آمازون موزیک(Amazon Prime Music) . با این ویژگی می توانید به راحتی به تمامی آهنگ ها دسترسی داشته باشید. می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید و لذت ببرید.

اتصال به سیستم Spotify

amazon-echo-spotify

اگر از کاربران سیستم Spotify  هستید و برای پخش موسیقی و آهنگ ها مورد علاقه خود از این سیستم بهره می برید ، باید بگوییم : اکو این قابلیت را دارد که به اشتراک Spotify شما متصل شود و از آن طریق به پخش آهنگ های مورد علاقه خود بپردازید. همچنین می توانید لیست آهنگ های مورد علاقه خود را ویرایش کنید.

هر چیزی را به معنای واقعی کلمه پخش کنید !

amazon-echo-prime-music

علاوه بر ۲ سیستم فوق که ذکر کردیم ، اکو را می توانید به تمامی دستگاه های خود متصل کنید به این معنی که می توانید آهنگ ها و فایل های صوتی در حال پخش بر روی گوشی موبایل خود ، تبلت و لپ تاپ خود را به اکو متصل کنید تا از کیفیت بالا و بهتری بهره ببرید.

به رادیو متصل شوید

amazon-echo-prime-music

اگر از مخاطبین رادیو هستید و همه روزه به آن گوش می دهید ، اکو ، این امکان را برای شما فراهم کرده است که به شبکه های رادیویی موردعلاقه خود متصل شوید. با استفاده از این قابلیت ، می توانید به راحتی به تمامی شبکه های رادیویی موجود ، حتی شبکه های بین المللی مانند NPR و ESPN وصل شوید.

به کتاب های صوتی مورد علاقه خود گوش کنید

amazon-echo-product-photos-08

فکر نکنید که اکو ، فقط و فقط برای پخش موزیک استفاده می شود. از این وسیله ، تمامی کاربران می توانند به راحتی تمامی فایل های صوتی کتاب های گویا(صوتی) خود را پخش کنند. اکو ، همچنین می تواند کتاب های صوتی Audible را بخواند که اکثر آن ها توسط خود نویسنده کتاب خوانده شده اند.

به الکسا بگویید تا برایتان بخواند

kindle-2016-01

شما ، به عنوان یک کاربر ، می توانید از سیستم اتصال به الکسا استفاده کنید تا تمامی متون را برایتان بخواند. می توانید به الکسا بگویید کتاب ها و متون مورد علاقه شما بر روی Kindle را نیز قرائت کند. این سیستم از پیشرفته ترین تکنولوژی الکسا جهت متن خوانی استفاده می کند.

تایمر آن را کوک کنید

amazon-echo-kitchen

این ، یکی از قابلیت ها مهم اکو است که توسط اکثر کاربران استفاده می شود. می توانید به راحتی به سیستم الکسا آن را متصل کنید و یا از ساعت درونی آن برای کوک کردن ساعت برای زنگ زدن استفاده کنید.شما می توانید از تایمر های متعددی بصورت هم زمان استفاده کنید. ست کردن تایمر ، یکی از بهترین راه کار ها برای مدیریت زمان است.

پیتزا سفارش دهید

amazon-echo-dominos-pizza

اگر نمی خواهید آشپزی کنید ، به راحتی می توانید به سیستم در خواست الکسا متصل شوید و یک پیتزا سفارش دهید. بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید ، این است که بگویید : یک پیتزا می خواهم.

دربست بگیرید !

lyft-scheduled-rides-jpg

به راحتی می توانید ماشین( آژانس) بگیرید. در این قابلیت نیز همانند قابلیت های قبلی ، باید به سیستم الکسا متصل شوید و سپس به آن بگویید که در چه زمانی به تاکسی نیاز دارید تا دقیقا در همان لحظه و زمان ، در مکانی که شما برای آن مشخص کرده اید حاضر شود.

رنگ نور چراغ ها را تغییر دهید

lifxbulbproductphotos-8

لیفکس ، چراغی مانند فیلیپس هو ، یکی از گونه های جدید و پیشرفته لامپ ها می باشد که می توانید رنگ آن را تغییر دهید. لیفکس ، با اکو همگام می شود.به این ترتیب ، می توانید به راحتی با اتصال به برنامه الکسا ، لامپ ها را خاموش یا روشن کنید یا رنگ نور آن ها را تغییر دهید.

پارکینک خود را مدیریت کنید

garageioproductphotos-5

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تکنولوژی های پیشرفته برای مدرن کردن محل زندگی خود هستید ، باید بدانید که سیستمی به نام Garagio وجود دارد که کار باز و بسته کردن درب پارکینک را بر عهده دارد. اکو این قابلیت را دارد که به Garagio متصل شود. با استفاده از این سیستم ، اکو در صورتی که درب پارکینگ را باز گذاشته باشید شما را خبر می کند. در این صورت به راحتی می توانید به الکسا بگویید تا درب را بریتان ببندد.

ببینید چه کسی پشت درب است

skybellproductphotos-3

اگر از تکنولوژی های پیشرفته ای همانند Skybell استفاده می کنید که می توانید ببینید که چه کسی پشت درب است ، می توانید به راحتی این گجت را به اکو متصل کنید. تا بصورت اتوماتیک هنگامی که کسی به درب منزل شما نزدیک می شود ، ویدیو ضبط کند. شما همچنین این قابلیت را خواهید داشت که به کجت بگویید که هنگامی که در منزل حضور ندارید ، به کسانی که در می زنند بگوید که حضور ندارید.

درب ها را قفل کنید

augustsmartlock2ndgenproductphotos-3

اگر به مراحل جدیتری برای امنیت نیاز دارید ، می توانید از سیستم اکو در قفل کردن درب ها استفاده کنید. در حال حاضر ، این سیستم فقط و فقط توانایی قفل کردن در ها را دارد و نمی تواند درب ها را باز کند و این هم به دلیل مسائل امنیتی است. برای قفل کردن در ها کافیست به الکسا بگویید : ” در ها را ببند” . تا این کار را برای شما انجام دهد.

دمای منزل را بطور دلخواه تنظیم کنید

ecobee-build-out-shots-2

اگر به یک استراحت کامل نیاز دارید ، اولین قدم برای مهیا کردن محل استراحت ، مناسب سازی دمای منزل است. الکسا با استفاده از اکو و سیستم Ecobee این سیستم را دارد که دمای مورد نیاز شما را ست کند. کافیست بگویید : الکسا ، دمای خانه را روی ۲۵ درجه تنظیم کن.

جریان هوا را تنظیم کنید

haikusmartceilingfanproductphoto-4

اگر به جریان هوا در منزل خود بها می دهید ، اکو این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا به تنظیم جران هوای منزل خود بپردازید.الکسا می تواند به راحتی پنکه های Haiku را مدیریت کند. برای مدیریت جریان هوا ، کافیست بگویید : سرعت باد (اتاق) پذیرایی را بر روی ۵۰ درصد تنظیم کن.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید