اصلاح باگ وان نوت - تکفارس 
اصلاح باگ وان نوت - تکفارس 
اصلاح باگ وان نوت - تکفارس 

اصلاح باگ وان نوت

امیر پاکپور
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 23:16
اصلاح باگ وان نوت - تکفارس 

به تازگی ماکروسافت آپدیت جدیدی برای وان نوت منتشر کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگر شما هم از کاربران قدیمی وان نوت در پلتفرم آی او اس هستید پس احتمالا تحت تاثیر یک مشکل آزار دهنده قرار گرفته اید که مانع می شود که بتوانید فایل های ضمیمه و تصاویر را در این نرم افزار باز کنید.

این باگ برای اولین بار در یکی از آپدیت های ماکروسافت پدیدار شد، و از آن موقع به نظر می رسد که مشکل بزرگی برای کاربران این اپ به وجود آورده باشد. به علاوه ماکروسافت هم برای مدتی طولانی صبر کرد تا بالاخره این مشکل را حل کند.

اما با آپدیت جدیدی که به تازگی بر روی اپ استور برای دانلود قرار داده شده، شما دیگر با مشکلی در باز کردن فایل های زمینه و تصاویر روبه رو نخواهید شد.

 اما اگر هنوز هم نمی توانید این فایل ها را باز کنید. ماکروسافت پیشنهاد می کند که هر موقع فایل ضمیمه باز نمی شود و یا به جای تصویر یک ضرب در قرمز مشاهده می کنید، نرم افزار را بسته و دوباره باز کنید.

این آپدیت قرار است یک مشکل دیگر را نیز حل کند. و آن هم مشکلات پی در پی در موقع ورود به حساب کاربری ماکروسافت است. ماکروسافت اعلام کرده که کارکنانش به سختی در حال کار بر روی این موضوع هستند.

 امید واریم که این آپدیت مشکلات کاربران این نرم افزار را حل کند. اما اگر هنوز هم مشکلی با این نرم افزار دارید. آن را گزارش دهید تا ماکروسافت بتواند برای رفع آن  چاره   ای بیاندیشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید