سازنده شبیه ساز محبوب اندروید برای رایانه های شخصی به گوگل پیوست - تکفارس 
سازنده شبیه ساز محبوب اندروید برای رایانه های شخصی به گوگل پیوست - تکفارس 
سازنده شبیه ساز محبوب اندروید برای رایانه های شخصی به گوگل پیوست - تکفارس 

سازنده شبیه ساز محبوب اندروید برای رایانه های شخصی به گوگل پیوست

دانیال دهقانی
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 00:30
سازنده شبیه ساز محبوب اندروید برای رایانه های شخصی به گوگل پیوست - تکفارس 

سازنده شبیه ساز محبوب اندروید برای رایانه های شخصی به گوگل پیوست! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اگر شما هنوز نمی دانید که لیپ دروید (LeapDroid) چیست (یا بهتر است بگوییم چه بود)، باید بگوییم که آن یک شبیه ساز رایگان اندروید برای رایانه های شخصی است. لیپ دروید در ماه ژوئن امسال عرضه شد و سازندگان آن عقیده داشتند که آن سریع ترین و قدرتمند ترین شبیه ساز اندرویدی در بازار است.

به هر حال، دیگر چنین نیست چرا که لیپ دروید تنها پس از گذشتن ۵ ماه از زندگی نو پای خود دیگر وجود خارجی نخواهد داشت.

بر اساس اعلامیه ای در سایت لیپ دروید، دو سازنده این شبیه ساز یعنی هوان رن (Huan Ren) و هیهونگ لو (Huihong Luo) در حال پیوستن به گوگل هستند. البته این دو مشخص نکردند که دقیقاً در کدام زمینه قصد فعالیت دارند چرا که در اعلامیه آمده بود “هنوز بسیار زود است که مورد برنامه های مشخص صحبت کنیم”. البته این حقیقت را در مورد ساخته جالب آن ها آشکار می کند، چرا که نشان می دهد غول بزرگی مثل گوگل نظرش به آن جلب شده است.

همچنین دو سازنده لیپ دروید یک بخش سوالات پر تکرار (FAQ ) را نیز در پایان اعلامیه خود قرار داده اند، که در آن سوالی که ممکن است ذهن تمامی کاربران لیپ دروید را مشغول کرده باشد نیز پاسخ داده شده است. در آن توضیح داده شده که خود شبیه ساز توسط گوگل خریداری نشده، و اگر بر حسب اتفاق موفق شده اید آن را نصب کنید، می توانید به رایگان به استفاده از آن ادامه دهید. این مسئله می تواند خیال توسعه دهندگان مختلف و البته کاربران معمولی که به دنبال گذران وقت هستند را راحت کند، هر چند که آن ها در آینده باید به دنبال شبیه ساز دیگری باشند، چرا که لیپ دروید دیگر تحت هیچ شرایطی به روز رسانی یا پشتیبانی نخواهد شد.

تمامی نسخه های این شبیه ساز از دسترس خارج شده اند، و تمامی صفجات هم به جز صفحه نخستین سایت که در آن اعلامیه منتشر شده با خطای “Not Found 404” مواجه می شوند. البته هنوز هم نسخه های مختلف این شبیه ساز در وب سایت های متفرقه در دسترس قرار دارد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نقطه نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید