شکایت کاربران از عوارض کار با هدست ویژن پرو اپل - تکفارس 
شکایت کاربران از عوارض کار با هدست ویژن پرو اپل - تکفارس 
شکایت کاربران از عوارض کار با هدست ویژن پرو اپل - تکفارس 

شکایت کاربران از عوارض کار با هدست ویژن پرو اپل

محمدامین حیدری
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - 13:29
عوارض کار با هدست ویژن پرو اپل

طبق گزارشی تازه، برخی از کاربران نارضایتی خود را نسبت به عوارض کار با هدست ویژن پرو اپل مانند بروز سردرد و گردن‌درد اعلام کرده‌اند.

وب‌سایت MarketWatch در گزارشی نوشته است امیلی اولمان، مدیر بازاریابی شرکت Hopscotch Interactive اظهار داشته که اولین استفاده او از هدست ویژن پرو اپل منجر به کبودی شدید در زیر چشم‌هایش شده است که احتمالا به دلیل وزن و سنگینی این هدست روی گونه‌ها می‌باشد.

ایان بیکرافت، مدیرعامل شرکت مشاوره Signal نیز به وب‌سایت نام‌برده گفته است که پس از کار با هدست اپل، در قسمت مرکزی جمجمه و بالای کمر خود احساس درد کرده است؛ همچنین شکایات دیگری در ارتباط با هدست اپل از سوی کاربران ردیت مطرح شده است که به سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره می‌کند.

البته تعدادی از کاربران به دلیل استفاده از بندهای اصلاح شده این هدست و محصولات شرکت‌های دیگر خوش‌شانس بوده‌اند و برخی دیگر با بند پیش فرض آن مشکلی ندارند. با این حال اپل هیچگونه نظری درباره شکایات مشتریان ارائه نکرده و دستورالعمل‌های کاربری را به وب‌سایت MarketWatch برای حل مشکلات مذکور پیشنهاد داده است.

این شرکت توصیه می‌کند که کاربران برای عادت به هدست خود، هر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه استراحت کنند و درصورت احساس ناخوشی، از آن استفاده نکنند؛ طبق توصیه دیگر اپل، افرادی که دچار خستگی چشم، سردرد یا هرگونه درد دیگری هستند به استفاده از هدست ادامه ندهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید