اپل امسال هندزفری ارزان‌قیمت “ایرپاد لایت” را معرفی می‌کند -
اپل امسال هندزفری ارزان‌قیمت “ایرپاد لایت” را معرفی می‌کند -
اپل امسال هندزفری ارزان‌قیمت “ایرپاد لایت” را معرفی می‌کند -

اپل امسال هندزفری ارزان‌قیمت “ایرپاد لایت” را معرفی می‌کند

فرزاد اسرافیلی
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - 20:36
ایرپاد لایت

طبق گزارشات اپل قصد دارد تا قبل از پایان سال میلادی ۲۰۲۴ از هندزفری ایرپاد لایت به قیمت ارزان رونمایی و عرضه کند.

انتظار می رود اپل در اواخر سال جاری سری جدید ایرپاد خود را با چند مدل جدید عرضه کند. جف پو تحلیلگر دنیای فناوری در یادداشت خود با تایید این خبر اعلام کرد اپل ایرپاد لایت جدید ارزان‌ قیمت خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. پو همچنین از عرضه سری جدید ایرپاد مکس در اواخر امسال خبر داد.

طبق گزارش پو، تولید ایرپاد در اواخر سال جاری بدلیل عرضه مدل کم‌هزینه افزایش خواهد یافت. گزارش پو به طور گسترده بر تأثیر تولید ایرپاد بر زنجیره تامین کلی اپل و شرکای آن متمرکز است. در مجموع حجم ایرپادها در سال ۲۰۲۴ به دلیل تقاضای ضعیف برای مدل‌های موجود با کاهش ۴ درصدی نسبت به سال گذشته به ۵۵ میلیون واحد خواهد رسید.

پو هیچ جزئیات خاصی در مورد این ایرپادهای ارزان قیمت که از آن به عنوان “ایرپاد لایت” یاد می‌شود ارائه نداده است. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز با ارائه گزارشی اعلام کرد اپل در حال کار بر روی نسخه ارزان قیمت ایرپادها است که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. به گفته کو قیمت احتمالی این ایرپادهای به اصطلاح لایت معادل ۹۹ دلار خواهد بود.

مارک گورمن گزارشگر بلومبرگ نیز از قصد اپل برای معرفی ایرپاد ۴ در دو مدل مختلف در سال جاری میلادی خبر داده بود. انتظار می‌رود هر دو مدل ایرپاد ۴ دارای طراحی جدید و پورت شارژ USB-C باشند، اما تنها نسخه رده بالا و گران قیمت آن از قابلیت‌هایی از قبیل حذف نویز پشتیبانی می‌کند.

مشخص نیست که منظور پو و کو همان نسخه پایین رده ایرپاد ۴ است که در گزارش بلومبرگ آمده است یا کاملاً یک محصول دیگر است. احتمالا می‌رود با گذشت زمان اخبار و اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید