سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ رونمایی شدند - تکفارس 
سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ رونمایی شدند - تکفارس 
سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ رونمایی شدند - تکفارس 

سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ رونمایی شدند

افشین نوری
۳ فروردین ۱۴۰۳ - 10:29
سرفیس پرو 10

مایکروسافت از دستگاه‌های جدید سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ‌تاپ ۶ با قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد.

این لپ‌تاپ‌ها از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل‌های قبلی خود دارند، اما مجهز به جدیدترین پردازنده‌های Core Ultra اینتل هستند.

سرفیس پرو ۱۰ را می‌توان با دو پردازنده Core Ultra 5 135U یا Core Ultra 7 165U اینتل در کنار ۸ تا ۶۵ گیگابایت رم پیکره‌بندی کرد و قیمت آن برای مدل پایه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱۱۹۹ دلار تعیین شده است.

نمایشگر این لپ‌تاپ یک پنل ۱۳ اینچی با پوشش ضد انعکاس نور و فناوری LCD است و دوربین وبکم آن دارای وضوح ۱۴۴۰p با میدان دید ۱۱۴ درجه‌ است.

سرفیس پرو ۱۰ دارای دو درگاه USB-C از نوع تاندربولت ۴ و یک پورت Surface Connect برای شارژ است و دوام باتری آن به ۱۹ ساعت افزایش یافته است.

حالا می‌رسیم به سرفیس لپ‌تاپ ۶ که می‌توان آن را با پردازنده Core Ultra 135H یا Core Ultra 7 165H اینتل در کنار ۸ تا ۶۴ گیگابایت رم تهیه کرد و قیمت مدل پایه آن با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱۱۹۹ دلار تعیین شده است.

این لپ‌تاپ در دو سایز ۱۵ و ۱۳.۵ اینچی ارائه شده که مدل اول دو درگاه USB-C از نوع تاندربولت ۴ و مدل دوم فقط یک درگاه USB-C تاندربولت ۴ دارد. البته هر دو مدل یک پورت Surface Connect برای شارژ دارند.

سرفیس لپ‌تاپ ۶ از یک وبکم ۱۰۸۰p و پوشش نمایشگر ضد انعکاس نور بهره می‌برد و همانند سرفیس پرو ۱۰ یک دکمه اختصاصی کوپایلت دارد.

این دو لپ‌تاپ قرار است به‌زودی عرضه شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید