۸ اپلیکیشن برتر تبدیل عکس به نقاشی و اثر هنری - تکفارس 
۸ اپلیکیشن برتر تبدیل عکس به نقاشی و اثر هنری - تکفارس 
۸ اپلیکیشن برتر تبدیل عکس به نقاشی و اثر هنری - تکفارس 

۸ اپلیکیشن برتر تبدیل عکس به نقاشی و اثر هنری

محمد صداقت
۱ فروردین ۱۴۰۳ - 11:09
تبدیل عکس به نقاشی

در این مقاله می‌توانید با ۸ اپلیکیشن برتر و رایگان برای تبدیل عکس به نقاشی بیشتر آشنا شوید. این برنامه‌های شگفت‌انگیز می‌توانند عکس‌های معمولی را به یک اثر هنری تبدیل کنند. این برنامه‌ها می‌توانند روی عکس‌های سلفی‌ شما هم کار کنند!

نکات کلیدی

  • با برنامه‌هایی مانند Prisma، Picsart، GoArt، Photo Lab، Instant Toon، BeCasso، Clip2Comic و Watercolor Effect عکس‌های خود را به نقاشی تبدیل کنید.
  • این برنامه‌ها فیلترها و افکت‌های مختلفی ارائه می‌دهند و عکس‌های شما را به سبک‌های هنری مختلف تبدیل می‌کنند.
  • برخی از برنامه‌ها ویژگی‌های اضافی مانند شبکه‌های اجتماعی، جلوه‌های ایجادشده توسط هوش مصنوعی، ابزارهای ویرایش عکس و گزینه‌هایی برای چاپ عکس ارائه می‌دهند.

ممکن است ساعت‌ها طول بکشد تا نابغه‌های هنری بتوانند شاهکارهای خود را تکمیل کنند. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه یکی از این شاهکارها را بسازید. شما با استفاده از تلفن‌های هوشمند و به لطف برنامه‌های تبدیل عکس به نقاشی، می‌توانید هر سلفی یا عکسی را فوراً به یک اثر هنری تبدیل کنید.

۸ اپلیکیشن برتر تبدیل عکس به نقاشی و اثر هنری

Prisma: ویرایشگر عکس با افکت هنری

تبدیل عکس به نقاشی
Prisma ویرایشگر عکس با افکت هنری

هنگامی که یک عکس یا فیلتر را در Prisma انتخاب می‌کنید، فیلتر به صورت فوری اعمال می‌شود و پیش‌نمایش تصویر نهایی را به شما نشان می‌دهد. سپس می‌توانید انگشت خود را به سمت چپ یا راست حرکت دهید تا شدت فیلتر را از ۰ تا ۱۰۰ درصد نشان دهد. در این برنامه گزینه‌ای برای اعمال فیلتر فقط روی پس‌زمینه یا سوژه وجود دارد.

گزینه‌های معمولی ویرایش تصویر مانند تنظیم نوردهی، کنتراست، اشباع و غیره نیز در این برنامه وجود دارند.

نسخه رایگان هم‌اکنون فیلترهای بسیار خوبی دارد. اگر می‌خواهید بیش از ۷۰۰ فیلتر و افکت را باز کنید، نیاز به خرید اشتراک با قیمت ۷.۹۹ دلار در ماه (یا ۳۹.۹۹ دلار در سال) دارید.

Picsart: ویرایشگر عکس با هوش مصنوعی

تبدیل عکس به نقاشی
Picsart ویرایشگر عکس با هوش مصنوعی

برنامه Picsart به عنوان یک سرویس کامل ویرایش عکس عمل می‌کند. این برنامه قابلیت‌های ویرایش عکس و ویدیو، مجموعه‌ای از ابزارها و فیلترهای زیباسازی و غیره را در اختیار دارد.

در داخل این فیلترها، چند گزینه مختلف وجود دارد که به شما امکان می‌دهد ظاهر عکس انتخابی خود را به شکل یک نقاشی هنرمندانه تغییر دهید. شما می‌توانید عکس را به صورت کامل ویرایش کنید و یک فیلتر (مانند فیلتر Pastel) را انتخاب کنید تا در عرض چند دقیقه به صورت هنر دیجیتالی به شما نشان داده شود.

یک بخش اختصاصی هوش مصنوعی وجود دارد که به طور خودکار جلوه‌های مختلف ایجادشده توسط هوش مصنوعی را به صورت رایگان بر روی عکس‌های شما اعمال می‌کند، بنابراین می‌توانید از این بخش برای هنری کردن عکس‌های خود استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، محدودیت این برنامه به صورت روزانه است.

Picsart دارای میانبر شبکه‌های اجتماعی مختلف در داخل برنامه است که محتوای الهام‌بخش روزانه از کاربران دیگر را ارائه می‌دهد. این بازار با ابزارهای متعددی که ارائه می‌دهد، رقیب منابع آنلاین در هنر دیجیتال نیست، اما به هر حال ابزارهای مفیدی دارد.

GoArt: سازنده هنرهای هوش مصنوعی

تبدیل عکس به نقاشی
GoArt سازنده هنرهای هوش مصنوعی

یکی از برنامه‌های عالی برای تبدیل یک عکس به نقاشی، GoArt است. این برنامه با تمرکز بر روی قابلیت چاپ هنری طراحی شده است. این مسئله مزایای بسیار خوبی برای نیازهای عکاسی شما به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید از سبک‌های مختلف هنری مانند اکسپرسیونیسم و ساختارگرایی استفاده کنید. این برنامه از فناوری هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به یک قطعه هنری استفاده می‌کند. یک شاهکار خلق کنید و آن‌ها را روی دیوارهای خانه خود نصب نمایید. با این برنامه یک تصویر تمیز و با کیفیت ایجاد می‌کنید. برخلاف اکثر برنامه‌های موجود، پردازش تصویر در این برنامه می‌تواند چند دقیقه طول بکشد.

GoArt همانند Prisma به شما امکان می‌دهد شدت افکت‌ها را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که اثر هنری حاصل موردپسند شما است. این تنظیمات در اندروید و iOS در دسترس است.

پس از اتمام کار، متوجه خواهید شد که یک واترمارک روی عکس وجود دارد. شما می‌توانید سکه‌های مجازی را در برنامه ذخیره کنید تا واترمارک را حذف کنید یا برای حذف کامل، برنامه را به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

نکته مهم در مورد GoArt آن است که اکثر فیلترها در نسخه پریمیوم برنامه موجود هستند.

Photo Lab: ویرایشگر عکس با هوش مصنوعی

تبدیل عکس به نقاشی
Photo Lab ویرایشگر عکس با هوش مصنوعی

اگر عاشق آزمایش فیلترهای خنده‌دار، خلاقانه و زیبا هستید، Photo Lab اپلیکیشن مناسبی برای شماست.

این یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال اضافه کردن فیلتر به صفحات رسانه‌های اجتماعی خود هستند. Photo Lab چیزی فراتر از یک اپلیکیشن تبدیل عکس به نقاشی است. استفاده از این فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار آسان است و به صورت خودکار ویرایش‌هایی مانند کراپ کردن را برای شما انجام خواهد داد.

Photo Lab دارای طیف گسترده‌ای از فیلترهای موجود است. بنابراین می‌توانید فیلترهای مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای یک تصویر خاص مناسب است. از طریق این برنامه می‌توانید به راحتی تصویر خود را در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنید یا آن را در پلتفرمی که به طور خاص برای اشتراک­گذاری هنر دیجیتال طراحی شده است، به اشتراک بگذارید.

Instant Toon: دوربین کارتونی و هنری

تبدیل عکس به نقاشی
Instant Toon دوربین کارتونی و هنری

شرکت Instant Toon با ارائه یک محصول باکیفیت، طرفداران زیادی پیدا کرده است. ابزارهای ویرایش عکس کمتری در این برنامه وجود دارد، زیرا تمرکز آن صرفاً برای تبدیل عکس‌های شما به نقاشی است.

برای شروع می‌توانید به سادگی یک تصویر را از آلبوم عکس‌های خود بارگذاری کنید یا با دوربین عکس بگیرید. در ادامه لیست فیلترهای موجود را مرور کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. فیلترهای بسیار زیادی ازجمله طراحی‌های سیاه و سفید، نقاشی روغنی و کارتونی وجود دارد.

شما می‌توانید قطعه جدید را به عنوان یک تصویر ثابت، GIF، عکس زنده یا ویدیو ذخیره کنید و آن را با هر کسی به اشتراک بگذارید. البته این برنامه فقط برای iOS در دسترس است.

BeCasso: برنامه تبدیل عکس به نقاشی

BeCasso: برنامه تبدیل عکس به نقاشی
BeCasso برنامه تبدیل عکس به نقاشی

برنامه BeCasso مملو از فیلترهای هنری ویژه‌ای است که توسط هنرمندان موردعلاقه شما مانند ونسان ون گوگ و پیکاسو طراحی شده‌اند. پس از بارگذاری عکس انتخابی خود، در میان لیست بلند بالایی از تکنیک‌های مختلف هنری بگردید و فیلتری که دوست دارید را انتخاب کنید.

پیش از بارگذاری عکس‌ها باید آن‌ها را ویرایش کنید. لازم به ذکر است که اکثر ابزارهای ویرایش عکس در این اپلیکیشن تنها پس از پرداخت حق اشتراک باز می‌شوند.

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این برنامه همکاری با MyPostCard است. این برنامه با پرداخت هزینه‌ای اندک، اثر هنری جدید شما را به کارت‌پستال تبدیل می‌کند و آن را به آدرس دلخواه شما ارسال می‌کند.

شما می‌توانید از همکاری برنامه با CanvasPop استفاده کنید تا خلاقیت زیبای خود را روی تی‌شرت و پوستر دریافت کنید. این موضوع دارای امتیاز بیشتری برای این برنامه است.

متاسفانه، این برنامه فقط برای iOS در دسترس است.

Clip2Comic: تبدیل عکس به کارتون

Clip2Comic: تبدیل عکس به کارتون
Clip2Comic تبدیل عکس به کارتون

در واقع Clip2Comic یک برنامه کاربرپسند برای تبدیل عکس‌های شما به نقاشی است. شما می‌توانید با چندین سبک هنری مانند comic strips و کارتون‌ها بازی کنید و همچنین تغییرات ساده ویرایشی را در پرتره‌های خود اعمال کنید.

هنگام استفاده می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید عکس‌ها را از آلبوم عکس‌های خود اضافه کنید یا عکس بگیرید. برخی از ویژگی‌های ویرایشی تنها برای کاربران ویژه در دسترس هستند. اما تعداد فیلترهای رایگان برای اکثر افراد کافی می‌باشند.

این برنامه در حال حاضر برای iOS و iPadOS در دسترس است. در زمان نوشتن این مقاله برای اندروید در دسترس نیست.

Watercolor Effect: فیلترهای هنری

Watercolor Effect: فیلترهای هنری
Watercolor Effect فیلترهای هنری

برنامه Watercolor Effect تعدادی فیلتر در اختیارتان قرار می‌دهد که جلوه‌های آبرنگی را به عکس‌هایتان اضافه می‌کنند. شما می‌توانید شدت این فیلترها را تغییر دهید و از سبک‌های مختلفی مانند نقاشی‌های پیکاسو انتخاب کنید.

شما می‌توانید تصاویر را از دستگاه خود به درون برنامه وارد کرده و یا مستقیماً عکس بگیرید. اگرچه برای دسترسی نامحدود، نیاز به خرید اشتراک دارید، اما Watercolor Effect برای مبتدیانی که می‌خواهند عکس‌های خود را به هنر یا نقاشی تبدیل کنند، مناسب است.

وقتی شما از گوشی همراه خود به عنوان ابزاری برای خلاقیت استفاده می‌کنید، از تعداد ترفندها و تکنیک‌های جالبی که کشف خواهید کرد شگفت‌زده خواهید شد. طرح رنگ استاندارد را کنار بگذارید و سعی کنید با تبدیل عکس‌ها به آثار هنری یا نقاشی‌های جالب کمی به عکس‌های خود جلوه دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید