مرورگر سامسونگ اینترنت از مایکروسافت استور ناپدید شد - تکفارس 
مرورگر سامسونگ اینترنت از مایکروسافت استور ناپدید شد - تکفارس 
مرورگر سامسونگ اینترنت از مایکروسافت استور ناپدید شد - تکفارس 

مرورگر سامسونگ اینترنت از مایکروسافت استور ناپدید شد

افشین نوری
۲۵ دی ۱۴۰۲ - 19:30
سامسونگ اینترنت

مرورگر سامسونگ اینترنت اخیرا در مایکروسافت استور برای ویندوز منتشر شده بود که حالا از این فروشگاه حذف شده است.

طبق یک گزارش جدید، مرورگر سامسونگ اینترنت به‌تازگی از مایکروسافت استور حذف شده است و هنوز دلیل این اتفاق مشخص نیست.

ظاهرا مشکلاتی در نسخه اولیه این برنامه وجود داشته که سامسونگ مجبور شده آن را از مایکروسافت استور حذف کند. زمانیکه این برنامه اولین‌ بار برای ویندوز عرضه شد، از طریق یک لینک مستقیم به فروشگاه مایکروسافت قابل دسترس بود.

سامسونگ هنوز به‌طور رسمی در این‌باره اظهارنظری نکرده است، اما به نظر می رسد که نسخه ویندوزی سامسونگ اینترنت به‌اندازه نسخه اندرویدی آن روان نبوده است.

در هرحال یاید منتظر بمانیم و ببینیم دلیل ناپدید شدن این مرورگر چه بوده است. این مرورگر که مبتنی بر کرومیوم است به شما اجازه می‌دهد تا در صورت ثبت نام با حساب سامسونگ، تب‌های باز، بوکمارک‌ها و صفحات ذخیره شده خود را وارد کنید و همچنین تاریخچه لینک‌ها در گوشی خود را مرور کنید. البته قابلیت همگام‌سازی رمز عبور هنوز در دسترس نیست.

شما برای استفاده از این مرورگر نیاز به رایانه‌های با ویندوز ۱۰ یا نسخه‌های جدیدتر دارید. این مرورگر از افزونه‌های فروشگاه وب کروم و همچنین حالت های روشن و تاریک پشتیبانی می‌کند. این مرورگر تنها ۱۳۰ مگابایت حجم دارد و تقریبا شبیه به نسخه موبایلی سامسونگ است.

طبق یک گزارش، مرورگر گوگل کروم محبوب‌ترین مرورگر دنیا با سهم ۶۶.۱۳ درصدی است. طبق گزارش Statcounter سهم مرورگر سافاری بیش از ۲ درصد افزایش یافته است درحالیکه مرورگر اج فقط ۱ درصد رشد داشته است. در مقابل، سهم مرورگر کروم تغییری نسبت به سال گذشته نکرده است.

رتبه‌بندی کامل مرورگرها به صورت زیر است:

  1. کروم: ۶۶.۱۳%
  2. سافاری: ۱۱.۸۷%
  3. اج: ۱۱%
  4. فایرفاکس: ۵.۶۵%
  5. اپرا: ۳.۰۹%
  6. اینترنت اکسپلورر: ۰.۵۵%

اپل در سیستم عامل macOS Ventura قابلیت‌های مهمی به سافاری اضافه کرده است که شامل نوتیفیکیشن‌های وب، گروه اشتراک گذاری تب، امکان ویرایش پسورد قدرتمند، CSS بهبودیافته و کلیدهای عبور می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید