واتساپ به‌زودی یک چت بات هوش مصنوعی ارائه می‌کند - تکفارس 
واتساپ به‌زودی یک چت بات هوش مصنوعی ارائه می‌کند - تکفارس 
واتساپ به‌زودی یک چت بات هوش مصنوعی ارائه می‌کند - تکفارس 

واتساپ به‌زودی یک چت بات هوش مصنوعی ارائه می‌کند

افشین نوری
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 17:48
واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن

واتساپ در آخرین به رو رسانی بتا خود یک میانبر جدید برای باز کردن چت‌های هوش مصنوعی اضافه کرده است. این میانبر جدید برای برخی تست‌کنندگان نسخه بتا قابل دسترس است.

متا در کنفرانس Meta Connect 2023 اعلام کرده که واتساپ یک چت‌بات هوش مصنوعی دریافت می‌کند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این قابلیت به‌طور گسترده‌ عرضه خواهد شد.

واتساپ

آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید با شماره ورژن ۲.۲۳.۲۴.۲۶ منتشر شده است. WABetaInfo گزارش داده است که این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای دانلود در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است و دارای میانبر جدیدی برای چت‌های هوش مصنوعی است.

مطالب مرتبط:

در اسکرین شات می‌توانید ببینید که یک دکمه جدید در بالای دکمه چت‌های جدید در تب Chats ظاهر شده است. این دکمه به صورت یک آیکون دایره‌ای است که یادآور آیکون کورتانای مایکروسافت است. با ضربه زدن روی این دکمه، چت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای پرسیدن سوالات باز می‌شود.

WABetaInfo گفته است که این قابلیت فقط برای تعداد کمی از کاربران اندرویدی که آخرین نسخه بتا را دریافت کرده‌اند قابل دسترس است. با این حال، به نظر می‌رسد که واتساپ آن را در هفته های آینده برای کاربران بیشتری عرضه خواهد کرد.

واتساپ همچنین قابلیت پشتیبانی از دو حساب کاربری مختلف را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرده است. این یعنی کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به تعویض گوشی خود یا استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث، از دو حساب کاربری مختلف روی یک گوشی هوشمند استفاده کنند.

این ویژگی مدتی است که به صورت بتا در دسترس قرار داشته اما اکنون به کانال پایدار واتساپ منتقل شده است. برای استفاده از این ویژگی، به یک خط و سیم کارت دیگر یا گوشی‌ هوشمندی که همزمان از چند سیم کارت پشتیبانی می‌کند نیاز خواهید داشت. حتی اگر سیم کارت دوم شما در دستگاه دیگری باشد، باز هم تا زمانی که بتوانید کد امنیتی ورود به سیستم را دریافت کنید، می‌توانید حساب کاربری دوم واتساپ خود را راه‌اندازی کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید