آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ - تکفارس 
آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ - تکفارس 
آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ - تکفارس 

آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ

افشین نوری
۱۸ دی ۱۴۰۲ - 13:05
ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ

واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیاست که امکان ساخت استیکر با هوش مصنوعی را فراهم کرده است. اگر علاقه‌مند به ساخت استیکر به کمک هوش مصنوعی هستید، می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه انجام آن آشنا کنیم.

قابلیت ساخت استیکر با هوش مصنوعی یکی از قابلیت‌های جدیدی است که به واتساپ اضافه شده است و به کاربران اجازه‌ می‌دهد تا استیکرهای سفارشی بسازند. این کار از طریق تایپ کردن کلمه یا عبارتی که استیکر موردنظر شما را توصیف می‌کند انجام می‌شود و هوش مصنوعی واتساپ بر اساس همان متن اقدام به ساخت استیکر می‌کند.

نحوه‌ی ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ

برای استفاده از قابلیت ساخت استیکر‌ با هوش مصنوعی در واتساپ، باید این پیام‌رسان را به جدیدترین نسخه آن به‌روزرسانی کنید. بعد از به‌روزرسانی، مراحل زیر را برای ساخت استیکر طی کنید:

  • واتساپ را باز کرده و روی چتی که قصد ارسال استیکر را دارید ضربه بزنید.
  • آیکون ایموجی در کنار فیلد متنی را انتخاب کنید.
  • روی آیکون استیکر ضربه بزنید.
  • گزینه Create را انتخاب کنید.
  • متنی که می‌خواهید هوش مصنوعی بر اساس آن استیکر بسازد در کادر متن وارد کرده و کمی صبر کنید تا هوش مصنوعی استیکر شما را بسازد.
  • در آخر، روی استیکر موردنظر خود از بین گزینه‌های تولیدشده ضربه بزنید تا آن را به اشتراک بگذارید.

اگر از استیکر تولیدشده توسط هوش مصنوعی واتساپ خوشتان نیامد می‌توانید متن توصیفی را تغییر دهید یا اینکه از طریق آیکون سه‌نقطه در قسمت بالا سمت راست صفحه، با ضربه زدن روی گزینه Try again بار دیگر از هوش مصنوعی واتساپ برای ساخت استیکرهای دیگر کمک بگیرید. لازم یه ذکر است که استیکرهایی که به اشتراک می‌گذارید در لیست استیکرهای شما قرار خواهند گرفت و قادر به استفاده مجدد از آن‌ها خواهید بود.

ساخت استیکر سفارشی در واتساپ

ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ می‌تواند یک روش سرگرم‌کننده برای تنوع بخشیدن به چت‌ها و گفتگو باشد. شما می‌توانید با استفاده از این روش برای ساخت استیکر بر اساس ایده‌ها، علایق و احساسات خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید