واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن را دریافت می‌کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن را دریافت می‌کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن را دریافت می‌کند - تکفارس 

واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن را دریافت می‌کند

افشین نوری
۲ فروردین ۱۴۰۳ - 15:31
واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن

به‌تازگی نسخه بتا واتساپ اندروید، قابلیت جدید تبدیل پیام صوتی به متن را دریافت کرده است. این قابلیت که قبلا برای iOS عرضه شده احتمالا به زودی برای دستگاه‌های اندرویدی نیز قابل دسترس خواهد بود.

طبق یک گزارش جدید، کاربران نسخه بتا واتساپ که قصد استفاده از این ویژگی را دارند باید ۱۵۰ مگابایت دیتای مربوط به آن را به منظور فعال کردن این قابلیت نصب کنند.

این قابلیت که در آخرین نسخه بتای واتساپ با شماره ۲.۲۴.۷.۷ مشاهده شده است امکان تبدیل پیام صوتی به متن را فراهم می‌کند.

به گفته WABetaInfo که اسکرین شات این قابلیت را منتشر کرده است. واتساپ آن را کاربرانی طراحی کرده که خواندن پیام متنی را به پیام صوتی ترجیح می‌دهند.

واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن

واتساپ همچنین به‌تازگی قابلیت پین کردن پیام در چت را ارائه شده است و شما حالا می‌توانید یک پیام خاص را در یک چت انتخاب کرده و آن را به بالای صفحه پین کنید.

قابلیت جدید واتساپ می‌تواند برای پین کردن پیام‌هایی که حاوی اطلاعات مهمی مانند تاریخ، آدرس، شماره تلفن و غیره هستند بسیار مفید باشد. پیام پین شده، به مدت ۲۴ ساعت، هفت روز یا یک ماه در بالای چت باقی خواهد ماند. شما می‌توانید بین این سه گزینه فقط یکی را انتخاب کنید، اما هفت روز به صورت پیش‌فرض خواهد بود.

واتساپ همچنین قابلیت View Once خود را به پیام های صوتی نیز اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت، پیام‌های صوتی پس از یکبار پخش شدن، خود‌به‌خود حذف می‌شوند.

این قابلیت جدید به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های صوتی ایجاد کنید که فقط یک بار بتوان به آن گوش داد. واتساپ اعلام کرده که قابلیت View Once خود را که در سال ۲۰۲۱ برای عکس‌ها و ویدیوها معرفی کرد، به پیام های صوتی اضافه کرده است. به این ترتیب، این پیام‌ها بلافاصله پس از پخش شدن ناپدید می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید