دیزنی پلاس و هولو در یک اپلیکیشن واحد ادغام می‌شوند - تکفارس 
دیزنی پلاس و هولو در یک اپلیکیشن واحد ادغام می‌شوند - تکفارس 
دیزنی پلاس و هولو در یک اپلیکیشن واحد ادغام می‌شوند - تکفارس 

دیزنی پلاس و هولو در یک اپلیکیشن واحد ادغام می‌شوند

افشین نوری
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - 09:59
دیزنی

دیزنی امروز اعلام کرد که دیزنی پلاس و هولو به زودی در یک اپلیکیشن استریم واحد ادغام می‌شوند و نسخه بتا آن ماه آینده عرضه خواهد شد.

مدیرعامل دیزنی گفته است که قصد دارد دیزنی پلاس و هولو را در یک اپلیکیشن واحد ادغام کند. این اپلیکیشن ابتدا به کسانی که در این دو سرویس مشترک هستند ارائه می شود و کاربران یک پلتفرم واخد برای دسترسی به تمام محتوای آن ها خواهند داشت.

در حال حاضر، دیزنی یک نسخه ترکیبی ارائه کرده که دارای قابلیت‌های Disney+ و Hulu است، اما مشترکین باید دو اپلیکیشن جداگانه را دانلود کنند. هزینه اشتراک اپلیکیشن جدید اعلام نشده است، اما اشتراک Hulu و Disney+ که با تبلیغات همراه است، ۹.۹۹ دلار در ماه قیمت دارد، در حالی که نسخه بدون تبلیغات ۱۹.۹۹ دلار در ماه است.

عرضه آزمایشی این اپلیکیشن واحد در ایالات متحده از دسامبر آغاز می شود و عرضه رسمی آن در بهار ۲۰۲۴ خواهد بود.

دیزنی گفته است که برای خرید سهام Hulu Comcast بیش از ۸ میلیارد دلار به Comcast پرداخت کرده و حالا دیزنی تنها مالک هولو است.

دیزنی در ماه اکتبر قیمت دیزنی پلاس و هولو را افزایش داد. هزینه اشتراک دیزنی پلاس بدون تبلیغات ۱۳.۹۹ دلار در ماه است، در حالی که هولو بدون تبلیغات ۱۷.۹۹ دلار در ماه قیمت دارد.

دیزنی پلاس اعلام کرد که برنامه به اشتراک گذاری رمز عبور را آغاز کرده است. طبق این برنامه، از اول نوامبر امسال مشترکین دیزنی پلاس در کانادا با محدودیت اشتراک گذاری اکانت‌های خود با کاربران خارج از خانواده‌شان مواجه خواهند شد.

این شرکت هیچ صحبتی درباره نحوه اعمال این محدودیت‌ها نکرده است، اما از طریق ایمیل به کاربران کانادایی درباره سیاست جدید خود اطلاع داده است.

در این ایمیل آمده است: «ما در حال اجرای محدودیت‌هایی برای اشتراک‌گذاری اکانت یا رمز عبور در خارج از خانواده‌تان هستیم».

نتفلیکس نیز اخیرا محدودیت‌های اشتراک‌گذاری رمز عبور را در سراسر جهان اجرا کرده است، اما به کاربران اجازه می‌دهد تا برای مشترکین خارج از خانواده خود پرداخت کنند. دیزنی پلاس چنین قابلیتی ندارد.بنابراین اگر یک حساب دیزنی پلاس خارج از خانواده در کانادا دارید ممکن است در تاریخ ۱ نوامبر به‌طور غیررسمی از سیستم خارج شوید.

نتفلیکس در زمان کرونا با کاهش شدید کاربران خود مواجه شده، بطوریکه در نیمه اول سال گذشته حدود ۱ میلیون نفر از مشترکین خود را از دست داده بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید