دیزنی در سال ۲۰۱۶ قصد خرید توییتر را داشته است - تکفارس 
دیزنی در سال ۲۰۱۶ قصد خرید توییتر را داشته است - تکفارس 

دیزنی در سال ۲۰۱۶ قصد خرید توییتر را داشته است

مهدی حلوائی
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - 11:15
دیزنی

قرار بود که ایلان ماسک پلتفرم توییتر را با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند اما این معامله در نهایت به سرانجام نرسید. ماسک معتقد است که تعداد کاربران جعلی توییتر بیش از آن‌ چیزی است که توییتر اعلام کرده (۵ درصد) اما این شرکت چنین موضوعی را تکذیب می‌کند. حالا خبرگزاری CNN اعلام کرده است که شرکت دیزنی نیز در مورد این موضوع با ایلان ماسک هم‌ عقیده است.

بر اساس گزارش CNN، دیزنی در سال ۲۰۱۶ قصد داشته تا توییتر را خریداری کند اما به‌گفته‌ی باب ایگر (Bob Iger)، مدیرعامل سابق دیزنی، این شرکت پس از بررسی‌‌های متعدد متوجه شده که بخش زیادی از حساب‌های توییتر جعلی است. همین موضوع باعث شده تا دیزنی مبلغ پیشنهادی خود را کاهش دهد اما با این وجود، توییتر تاکید کرده است که تعداد کاربران جعلی آن کمتر از ۵ درصد است.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که ماسک و دیزنی دلایل مختلفی برای خرید توییتر داشته‌اند. مدیرعامل تسلا ادعا می‌کند که قصد داشته تا حساب‌های جعلی توییتر را از بین ببرد و این پلتفرم را به مکانی برای دفاع از آزادی بیان تبدیل کند اما در طرف دیگر، دیزنی سعی داشته تا از توییتر به عنوان مکانی برای تبلیغ و فروش محتواهای خود استفاده کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید