تصاویر جدیدی از گلکسی S24 پلاس منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گلکسی S24 پلاس منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گلکسی S24 پلاس منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گلکسی S24 پلاس منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 10:25
گلکسی S24 پلاس

رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) بعدی به‌زودی برگزار خواهد شد و حالا شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص این رویداد نیز در حال افزایش است. چند روز پیش، مشخصات کامل سری گلکسی S24 و همچنین تصاویر نسخه‌ی پایه و اولترای این سری فاش شد و حالا امروز نوبت به گلکسی S24 پلاس رسیده تا تصاویر آن در فضای مجازی فاش شود.

مطالب مرتبط:

بر اساس تصاویر منتشرشده توسط OnLeaks، گلکسی S24 پلاس از نظر ظاهری تفاوت خاصی با گلکسی S23 پلاس ندارد و برای مثال، دوربین‌های پشتی آن مانند قبل فاقد محفظه بوده و با بدنه‌ی گوشی ادغام شده‌اند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که طراحی بدنه‌ی این گوشی کمی بیشتر حالت مربعی شکل دارد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، ابعاد این گوشی ۱۵۸.۵ در ۷۵.۹ در ۷.۷۵ میلی‌متر می‌باشد. با مقایسه ابعاد این گوشی و نسخه‌ی مشابه از سری گلکسی S23 می‌توان متوجه شد که گلکسی S24 پلاس کمی کوچک‌تر بوده اما ضخامت بدنه‌ی آن اندکی بیشتر است.

گفته می‌شود سامسونگ امسال گوشی‌های سری S24 را کمی دیرتر به بازار عرضه می‌کند. قرار است این گوشی‌ها در تاریخ ۱۹ ژانویه معرفی شوند. ظاهراً غول فناوری کره‌ای این تصمیم را برای جلوگیری از رقابت مستقیم با سری آیفون ۱۵ (که در تاریخ ۲۲ سپتامبر به بازار عرضه می‌شوند) گرفته است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • امیر همتی گفت:

    تخت بودن فریم، پشت و روی گوشی فوق‌العاده بنظر می رسد یک اشتباه کوچک در موقعیت فلاش دیده می شود که فلاش در اصل باید شبیه گوشی میزو ۲۰ دور دوربین پایین نصب بشه خیلی جم جور میشه، یا اینکه در ردیف دوربین ها پایین دوربین ها باشند هم بهتر به نظر می رسد یک خورده یک تیکه و منظم تر باشند بهتر خواهد بود، اما متاسفانه سامسونگ همین طراحی تخت که تبلیغات می کند باورم نمیشه که در عمل چنین کاری انجام دهد فقط جلب توجه می کند.