گلکسی S24 پلاس احتمالا یک ارتقا مهم خواهد داشت - تکفارس 
گلکسی S24 پلاس احتمالا یک ارتقا مهم خواهد داشت - تکفارس 
گلکسی S24 پلاس احتمالا یک ارتقا مهم خواهد داشت - تکفارس 

گلکسی S24 پلاس احتمالا یک ارتقا مهم خواهد داشت

افشین نوری
۸ شهریور ۱۴۰۲ - 09:35
گلکسی S24 پلاس

طبق اطلاعاتی که Ice Universe منتشر کرده است، گلکسی S24 پلاس مجهز به یک صفحه‌نمایش تخت WQHD (رزولوشن ۱۴۴۰p) خواهد بود. او همچنین گفته است که مدل پلاس دارای حاشیه‌های باریکی خواهد بود که در طرفین ۲.۵ میلی‌متر و برای قاب میانی ۱ میلی‌متر است. این حاشیه‌ها حتی ممکن است باریکتر از حاشیه‌های گلکسی S24 اولترا باشند.

Ice Universe همچنین گفته است که وزن این گوشی ۱۹۵ گرم و ضخامت آن ۷.۷ میلی متر خواهد بود. برای مقایسه، وزن آیفون ۱۴ پرو ۲۰۶ گرم و ضخامت آن ۷.۸ میلی متر است.

گفتنی است سامسونگ پس از گلکسی S20، هرگز از رزولوشن WQHD در گوشی‌های غیر اولترا خود استفاده نکرده است. البته برای استفاده‌های روزمره، رزولوشن WQHD نسبت به FHD+ مزیت چندانی ندارد، اما برای بازی و تماشای فیلم یا هنگام زوم کردن روی عکس‌ها، WQHD بهتر است.

به نظر می‌رسد ما در سال‌های آینده شاهد طراحی جدیدی برای محصولات سامسونگ از جمله سری گلکسی S24 خواهیم بود. چند روز پیش اعلام شد که هوبرت لی طراح مشهور مرسدس بنز به عنوان مدیر ارشد واحد طراحی محصولات سامسونگ انتخاب شد و این به معنای آن است که باید منتظر طراحی‌های زیبایی برای گوشی‌های آینده سامسونگ باشیم. 

در سال‌های اخیر، گوشی‌های هوشمند صرفا از نظر مشخصات سخت‌افزاری پیشرفت داشته‌اند و از نظر ظاهری تفاوت ملموسی نسبت به گذشته نداشته‌اند و این موضوع باعث تکراری شدن طراحی آن.ها شده است. به هر حال، مشتریان انتظار دارند وقتی یک گوشی ۱۰۰۰ دلاری می‌خرند از همه‌چیز آن راضی باشند‌. این همان چیزی است که ممکن است در سری گلکسی S24 اتفاق بیفتد. 

سامسونگ و مرسدس بنز در سال‌های گذشته نیز همکاری‌هایی باهم داشته‌اند و مثلا در مورد گلکسی S22 اولترا ما شاهد ارائه یک نسخه مرسدس بنز بودیم. این نسخه توجهات زیادی را به خودش جلب کرد و حالا این مدل‌های زیبا با پیوستن هوبرت لی به سامسونگ ممکن است در مقیاس گسترده‌تری طراحی شوند. 

سری گلکسی S24 احتمالا در مارس ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد و باید تا آن موقع منتظر بمانیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید