اولین تصویر گلکسی S24 فاش شد - تکفارس 
اولین تصویر گلکسی S24 فاش شد - تکفارس 
اولین تصویر گلکسی S24 فاش شد - تکفارس 

اولین تصویر گلکسی S24 فاش شد

افشین نوری
۷ مهر ۱۴۰۲ - 13:38
گلکسی S24

امروز اولین رندر گلکسی S24 به صورت آنلاین منتشر شده است و نشان می‌دهد که این گوشی تقریباً شبیه به مدل قبلی خود است.

با توجه به این رندر، گلکسی S24 دارای قاب مسطح، کمی تغییر در محل قرارگیری فلاش LED خواهد بود و احتمالا ابعاد کمی متفاوت خواهد داشت. S24 همچنین ممکن است دارای صفحه نمایش LTPO بهبود یافته و باتری بزرگتری باشد.

یک افشاگر به نام @OnLeaks با همکاری SmartPrix رندر پرچمدار بعدی سامسونگ را منتشر کرده است. رندرها نشان می‌دهند که این گوشی احتمالا دارای طراحی تقریباً یکسانی با مدل قبلی خود خواهد بود.

گلکسی S24

طبق این تصویر، گلکسی S24 دارای قاب کاملا صاف است، در حالیکه قاب گلکسی S23 خمیده بود. فلاش LED در پنل پشت نیز کمی جابجا شده است و نسبت به گلکسی S23 و S22 پایین تر قرار گرفته و بیشتر شبیه به گلکسی S23 FE است.

این رندرها نشان می‌دهند که سامسونگ قصد ایجلد تغییرات یزرگی در پرچمدار بعدی خود ندارد و صرفا تغییرات ظریفی در طراحی آن ایجاد خواهد کرد.

طبق شایعات گلکسی S24 و S24 پلاس ممکن است از یک صفحه نمایش LTPO ارتقایافته بهره ببرند که منحصر به مدل های اولترا بوده است. این نمایشگر می‌تواند نرخ نوسازی متغیر ۱-۱۲۰ هرتز را به ارمغان بیاورد. این گوشی‌ها همچنین ممکن است باتری بزرگتری داشته باشند که می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای مدل کوچکتر و باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی در مدل پلاس باشد.

همچنین طبق اطلاعاتی که Setsuna Digital فاش کرده فقط مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهند بود. به گفته این افشاگر، گلکسی S24 اولترا، صرف نظر از بازار، فقط از پردازنده اسنپدراگون استفاده خواهد کرد.

به این ترتیب، گلکسی S24 اولترا در همه بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی عرضه خواهد شد. در مقابل، گلکسی S24 و S24+ بسته به بازار با اگزینوس ۲۴۰۰ یا تسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی عرضه خواهند شد.

طبق گزارش‌ها، نسخه پایه گلکسی S24 اولترا دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. اما حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی آن در مقایسه با ظرفیت ۱ ترابایتی S23 اولترا به ۲ ترابایت افزایش خواهد یافت.

هنوز چند ماه تا معرفی گلکسی S24 فاصله داریم و باید ببینیم سامسونگ چه فکرهایی در سر دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید