OpenAI مرور اینترنت را به ChatGPT باز می گرداند - تکفارس 
OpenAI مرور اینترنت را به ChatGPT باز می گرداند - تکفارس 
OpenAI مرور اینترنت را به ChatGPT باز می گرداند - تکفارس 

OpenAI مرور اینترنت را به ChatGPT باز می گرداند

افشین نوری
۶ مهر ۱۴۰۲ - 10:00
ChatGPT

OpenAI به‌تازگی تغییرات زیادی در ChatGPT ایجاد کرده و قول داده که این چت بات با قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید عملکرد بهتری داشته باشد. این شرکت همچنین قابلیت مرور اینترنت را به این پلتفرم بازگردانده است.

حساب OpenAI در توئیتر با انتشار پستی تأیید کرده که قابلیت مرور اینترنت بار دیگر در ChatGPT قابل دسترس است. بدون قابلیت مرور اینترنت با بینگ، ChatGPT دسترسی محدودی به اطلاعات داشت، اما حالا با ادغام آن با بینگ، کاربران می توانند به آخرین اطلاعات دسترسی داشته باشند.

ادغام بینگ با ChatGPT حالا برای همه کاربران نسخه پلاس و Enterprise قابل دسترس است. البته این قابلیت برای همیشه در انحصار کاربران پولی باقی نخواهد ماند. OpenAI گفته است که جستجوی بینگ به زودی برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

دو احتمال در این زمینه وجود دارد: یا OpenAI ممکن است بینگ را به مدل GPT 3.5 که در حال حاضر برای همه کاربران رایگان است اضافه کند، یا اینکه امکان دسترسی به GPT-4 را برای همه در ChatGPT فراهم کند. البته احتمال اینکه این شرکت جدیدترین مدل زبانی خود را به صورت رایگان در اختیار همه قرار دهد کمتر است.

OpenAI همچنین نسخه جدیدی از ChatGPT ارائه کرده است که به شما اجازه می دهد تا با صدای خود یا آپلود کردن یک تصویر، از این ربات هوش مصنوعی درخواست پاسخ کنید. به‌گفته OpenAI، قابلیت‌های جدید در دو هفته آینده برای کاربران پولی ChatGPT ارائه می‌شود و سایر کاربران نیز به‌زودی آن‌ها را دریافت خواهند کرد.

در بخش چت صوتی، شما می‌توانید روی دکمه‌ای ضربه بزنید و سوال خود را بپرسید. ChatGPT صدای شما را به متن تبدیل خواهد. این قابلیت بسیار شبیه به الکسا یا دستیار هوشمند گوگل است اما فناوری OpenAI مسلما بهتر از آن‌ها خواهد بود.

در بخش آپلود تصویر نیز به نظر می‌رسد که کمی شبیه به لنز گوگل باشد. ChatGPT عکس‌های شما بررسی خواهد کرد و بر اساس آن پاسخ خواهد داد. البته جستجوی تصویر نیز می‌تواند مشکلات خاص خودش را داشته باشد.

OpenAI گفته است که قابلیت ChatGPT برای اظهارنظر مستقیم درباره افراد را به خاطر حفظ حریم خصوصی محدود کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید