اکنون می‌توانید از ChatGPT بدون داشتن اکانت استفاده کنید - تکفارس 
اکنون می‌توانید از ChatGPT بدون داشتن اکانت استفاده کنید - تکفارس 
اکنون می‌توانید از ChatGPT بدون داشتن اکانت استفاده کنید - تکفارس 

اکنون می‌توانید از ChatGPT بدون داشتن اکانت استفاده کنید

علیرضا بیات
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - 11:27
استفاده از ChatGPT بدون داشتن اکانت

کمپانی OpenAI در حال فراهم کردن شرایطی است تا بتوانید از ChatGPT بدون داشتن اکانت استفاده کنید.

امروز این کمپانی اعلام نمود که قدم بعدی در استراتژی آن‌ها، گسترش دسترسی به ابزار‌ هوش مصنوعی خود می‌باشد. اکنون شما می‌توانید از  ChatGPT بدون داشتن اکانت استفاده نمایید.

بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در بیش از ۱۸۵ کشور در حال استفاده از ChatGPT در هر هفته هستند و کمپانی برنامه دارد با برداشتن محدودیت داشتن اکانت افراد بیشتری را برای استفاده از چت‌بات خود ترغیب نماید.

میزان مصرف برق چت بات ChatGPT باورنکردنی است

قابلیت استفاده از این چت‌بات بدون داشتن اکانت به صورت تدریجی ارائه خواهد شد و ممکن است به صورت آنی به این قابلیت دسترسی نداشته باشیم، اما به صورت حتمی عرضه خواهد شد.

استفاده از ChatGPT بدون داشتن اکانت

نباید فراموش کرد که آنچه شما در ChatGPT می‌گویید، توسط کمپانی OpenAI‌ برای بهبود پاسخ‌دهی و مدل‌سازی مناسب برای شما استفاده می‌شود. اگر شما بخواهید که مکالماتتان با چت‌بات ذخیره نشود، از طریق تنظیمات قادر خواهید بود آن را غیر فعال نمایید حتی اگر اکانت نداشته باشید.

اگر در مقطعی بخواهید که اکانت بسازید، آنگاه قادر خواهید بود تاریخچه مکالمات، به اشتراک‌گذاری چت‌ها و قابلیت‌های دیگری همچون گفتار صوتی و فرمان‌های شخصی‌سازی شده را فعال نمایید.

کمپانی OpenAI‌ گفته است در نظر دارد تا مراتب امنیتی بیشتری را برای محافظت از محتوای خود را اتخاد نماید. این شامل مسدود‌سازی برخی از پرسش‌ها و محدودیت‌های سنی در گستره بیشتری از محتویات خواهد بود، اما در مورد دسته‌های تحت تاثیر اطلاعاتی را ارائه نداده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید