ChatGPT اکنون از تصاویر و دستورات صوتی پشتیبانی می کند - تکفارس 
ChatGPT اکنون از تصاویر و دستورات صوتی پشتیبانی می کند - تکفارس 
ChatGPT اکنون از تصاویر و دستورات صوتی پشتیبانی می کند - تکفارس 

ChatGPT اکنون از تصاویر و دستورات صوتی پشتیبانی می کند

افشین نوری
۳ مهر ۱۴۰۲ - 17:10
ChatGPT uses 17,000 times the amount of electricity

قابلیت‌هایی که OpenAI در ChatGPT ارائه کرده شامل کارهایی مثل پاسخ به سوالات، دسترسی به اطلاعات و کدنویسی می‌شوند، اما حالا این شرکت روش استفاده از ChatGPT را تغییر داده است.

OpenAI نسخه جدیدی از ChatGPT ارائه کرده است که به شما اجازه می دهد تا با صدای خود یا آپلود کردن یک تصویر، از این ربات هوش مصنوعی درخواست پاسخ کنید. به‌گفته OpenAI، قابلیت‌های جدید در دو هفته آینده برای کاربران پولی ChatGPT ارائه می‌شود و سایر کاربران نیز به‌زودی آن‌ها را دریافت خواهند کرد.

در بخش چت صوتی، شما می‌توانید روی دکمه‌ای ضربه بزنید و سوال خود را بپرسید. ChatGPT صدای شما را به متن تبدیل خواهد. این قابلیت بسیار شبیه به الکسا یا دستیار هوشمند گوگل است اما فناوری OpenAI مسلما بهتر از آن‌ها خواهد بود.

در بخش آپلود تصویر نیز به نظر می‌رسد که کمی شبیه به لنز گوگل باشد. ChatGPT عکس‌های شما بررسی خواهد کرد و بر اساس آن پاسخ خواهد داد. البته جستجوی تصویر نیز می‌تواند مشکلات خاص خودش را داشته باشد.

OpenAI گفته است که قابلیت ChatGPT برای اظهارنظر مستقیم درباره افراد را به خاطر حفظ حریم خصوصی محدود کرده است. این شرکت اخیرا اپلیکیشن اندرویدی ChatGPT را عرضه کرده بود. اپلیکیشن اندرویدیChatGPT در حالی ارائه می شود که نسخه iOS آن چند ماه پیش عرضه شده بود. پیش‌ثبت‌نام‌ این اپلیکیشن از هفته گذشته در پلی استور آغاز شده بود.

اگر شما می‌خواهید نسخه اندرویدی ChatGPT را روی گوشی خود نصب کنید، حتما مطمئن شوید که اپلیکیشن اصلی توسعه یافته توسط OpenAI را دانلود کنید. برخی افراد ممکن است در پلی استور شما را فریب دهند تا اپلیکیشن دیگری را دانلود کنید.

پس از دانلود اپلیکیشن ChatGPT از شما خواسته می‌شود که لاگین کرده و چت‌های خود را شروع کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و شبیه به نسخه وب آن است.

در حال حاضر، اپلیکیشن اندرویدی ChatGPT فقط در کشورهای آمریکا، هند، بنگلادش و برزیل قابل دسترس است. OpenAI قصد دارد این اپلیکیشن را در هفته آینده برای کشورهای بیشتری عرضه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید