ایکس عنوان بدترین شبکه اجتماعی در گزارش آب و هوا را دریافت کرد - تکفارس 
ایکس عنوان بدترین شبکه اجتماعی در گزارش آب و هوا را دریافت کرد - تکفارس 
ایکس عنوان بدترین شبکه اجتماعی در گزارش آب و هوا را دریافت کرد - تکفارس 

ایکس عنوان بدترین شبکه اجتماعی در گزارش آب و هوا را دریافت کرد

سپهر بندزر
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - 12:50
تغییر نام توییتر به ایکس

در بررسی‌های اخیر، گزارشی که تغییرات آب و هوا را رتبه بندی می‌کند، به شبکه اجتماعی توییتر که اخیرا با نام ایکس از آن یاد می‌شود، نمره ۱ از ۲۱ را بدلیل نادرست بودن اطلاعات داده است؛ بدترین امتیازی که می‌توان از بین ۵ شبکه اجتماعی پرطرفدار دریافت کرد.

گزارشی که از سازمان اقلیم دریافت شد، نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی مانند: یوتیوب، توییتر، پینترست و متا به دلیل نشر اطلاعات غلط درباره آب و هوا در این فهرست قرار گرفته‌اند. این اطلاعات از گروه‌های مختلفی در سراسر جهان جمع آوری شده است که می‌توان به نام‌هایی مانند: سازمان بین المللی آب و هوا، گروه Greenpeace و Friends of Eart اشاره کرد.

رتبه پایین توییتر در این نظرسنجی، بنابه دلایلی مانند: عدم پیروی این شرکت برای ارائه اطلاعات درست درباره سیاست‌های اقلیمی و آب و هوا بود. علاوه بر این، به این موضوع نیز اشاره شد که خرید توییتر توسط ایلان ماسک باعث تغییر و پیچیده شدن سیاست‌های این شرکت شد؛ به شکلی که نمی‌توان نحوه سیاست گذاری آن‌ها را درک کرد.

توییتر گزارش آب و هوا ایکس

در این گزارش به این موضوع اشاره شده است که خرید این شرکت توسط ایلان ماسک باعث ایجاد ابهام درمورد سیاست گذاری‌ها شده است در این بین، این گزارش توضیح داد که توییتر تنها شبکه اجتماعی است که نمی‌توان از طریق آن محتوای نامناسب را به شکل واضح و صریح گزارش کرد.

پلتفرم‌های فناوری مدت‌هاست که در زمینه صحت محتوا دست و پنجه نرم می‌کنند. در حالیکه رخدادهایی مانند همه‌گیری کووید-۱۹ و انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده منجر به انتشار اطلاعات نادرست در فضای مجازی شد، اما در میان واکنش محافظه‌کارانه و کاهش نیروی کار در صنعت فناوری، بسیاری از شرکت‌ها نیز تعدیل محتوا را در اولویت قرار داده‌اند و در را به روی افزایش احتمالی اطلاعات نادرست در پلتفرم‌های خود باز کرده‌اند.

تماس های صوتی و ویدیویی به ایکس اضافه می شود


مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید