تماس های صوتی و ویدیویی به X اضافه می شود - تکفارس 
تماس های صوتی و ویدیویی به X اضافه می شود - تکفارس 
تماس های صوتی و ویدیویی به X اضافه می شود - تکفارس 

تماس های صوتی و ویدیویی به X اضافه می شود

مهدی حلوائی
۹ شهریور ۱۴۰۲ - 18:02
پلتفرم X

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت X یا همان توییتر سابق، امروز در توییتی اعلام کرد که این پلتفرم به زودی قابلیت تماس صوتی و ویدویی را دریافت می‌کند. به ادعای ماسک، این ویژگی در نسخه‌های آی او اس، اندروید، مک و دسکتاپ قابل استفاده بوده و نیازی به شماره تلفن ندارد.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که قابلیت یادشده چه زمانی به X اضافه می‌شود و ماسک نیز به این موضوع اشاره‌ای نداشته و در این خصوص تنها از عبارت “به زودی” استفاده کرده است. این اولین باری نیست که اخبار مربوط به قابلیت تماس صوتی و ویدیویی پلتفرم X در اینترنت پخش می‌شود چرا که اندرو کانوی (Andrew Conway)، طراح شرکت X، در ماه جولای تصاویری از کارکرد این قابلیت را منتشر کرده بود.

تماس صوتی و ویدیویی X

بر اساس تصاویر مذکور، گزینه‌ی تماس صوتی و ویدیویی در قسمت چپ بالای تصویر در صفحه‌ی پیام‌های خصوصی قابل دسترس است. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی مختص کاربران اشتراک بلو خواهد بود یا خیر. هرچند که ایلان ماسک این ویژگی را “خاص” نامیده اما پیام‌رسان واتساپ نیز از همین ویژگی پشتیبانی می‌کند و کاربران در تمامی سیستم‌عامل‌ها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. با این وجود، قابلیت مذکور، ایلان ماسک را یک قدم دیگر به هدف خود برای تبدیل کردن X به پلتفرم “همه‌کاره” نزدیک‌تر می‌کند.

منبع: Mashable

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید