اپل کیس شارژ ایرپادز پرو را با درگاه USB-C عرضه می‌ کند - تکفارس 
اپل کیس شارژ ایرپادز پرو را با درگاه USB-C عرضه می‌ کند - تکفارس 
اپل کیس شارژ ایرپادز پرو را با درگاه USB-C عرضه می‌ کند - تکفارس 

اپل کیس شارژ ایرپادز پرو را با درگاه USB-C عرضه می‌ کند

افشین نوری
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - 06:48
ایرپادز پرو

اپل سری آیفون ۱۵ را با درگاه USB-C معرفی کرد و حالا این شرکت گفته است که ایرپادز پرو را هم مجهز به درگاه شارژ USB-C می‌کند.

اپل اعلام کرده که ایرپادز پرو را با یک کیس شارژ USB-C عرضه می‌کند. این قابلیت به خریداران آیفون ۱۵ اجازه می‌دهد تا ایرباد خود را با استفاده از یک کابل واحد برای هر دو دستگاه شارژ کنند.

سوئیچ کردن ایربادز از درگاه لایتنینگ به USB-C به معنای انتقال تدریجی اپل به سمت این درگاه در سایر محصولات خود است. اپل دیروز همچنین یک نسخه اصلاح شده از ایرپادز سیمی خود را که شامل USB-C می‌شد معرفی کرد.

هرچند ایرپادزهای اپل در حال دریافت این تغییرات هستند، اما ایرپادهای معمولی و ایرپاد مکس اپل ممکن است به‌زودی این تغییرات را دریافت نکنند. اپل در رویداد دیروز خود هیچ اشاره‌ای به نسخه USB-C این دستگاه‌ها نکرد. با این حال، طبق شایعات به نظر می‌رسد کع این دو محصول احتمالا سال آینده مجهز به USB-C خواهند شد.

ایرپادز پرو ۲ از ویژگی‌های جدیدتری نسبت به نسخه‌ی اورجینال بهره می‌برد اما اپل این ایرفون بی‌سیم را بدون تغییر قیمت به بازار عرضه می‌کند. اخیرا وب‌سایت ۹to5Mac در گزارشی اعلام کرده بود که این شرکت برای جلوگیری از تداخل در فروش ایرپادز ۳، قیمت نسخه‌ی قبلی ایرپادز را کاهش نداده و به جای این کار، تولید آن را به‌طور کامل متوقف کرده است.

در حال حاضر کاربران می‌توانند ایرپادز ۳ را با قیمت ۱۷۹ دلار خریداری کنند اما این ایرفون از قابلیت حذف نویز خودکار پشتیبانی نمی‌کند. در طرف دیگر، ایرپادز پرو ۲ از ویژگی‌های متعددی بهره می‌برد اما برچسب قیمتی ۲۴۹ دلاری آن باعث خواهد شد تا برخی از کاربران توانایی خرید آن را نداشته باشند. همین موضوع نسخه‌ی قبلی ایرپادز پرو را به محصولی مناسب برای کاربران تبدیل می‌کند چرا که این ایرفون علی‌رغم ارائه‌ی بسیاری از ویژگی‌های مشابه نسخه‌ی جدید، با قیمتی ارزان‌تر در فروشگاه‌های شخص ثالث به‌فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید