ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - 06:36
اپل واچ اولترا 2

اپل در رویداد شب گذشته رسماً از ساعت هوشمند پرچمدار اپل واچ اولترا ۲ رونمایی کرد. این دستگاه از نظر ظاهری شباهت زیادی به اپل واچ اولترا ۱ دارد و این یعنی بزرگترین تغییرات در بخش داخلی آن ایجاد شده است.

مطالب مرتبط:

اپل واچ اولترا ۲ همانند ساعت‌های سری ۹ به تراشه‌ی جدید S9 مجهز شده که دارای موتور عصبی چهار هسته‌ای و نسل دوم تراشه‌ی مکان‌یاب باند فوق عریض (UWB) می‌باشد. این موضوع باعث شده تا قابلیت‌های جدیدی مانند پردازش بومی سیری (که برای دسترسی به داده‌های اپلیکیشن هلث (Health) مورد استفاده قرار می‌گیرد) و مکان‌یابی دقیق‌تر به آن اضافه شود. همچنین موتور عصبی این ساعت در تایپ صوتی تا ۲۵ درصد دقیق‌تر از قبل عمل می‌کند.

اپل واچ اولترا 2

نمایشگر اپل واچ اولترا ۲ نسبت به نسخه‌ی قبلی پیشرفت قابل توجهی داشته و میزان روشنایی آن با افزایش ۵۰ درصدی به ۳۰۰۰ نیت رسیده است. در واقع اپل ادعا می‌کند که واچ اولترا ۲ روشن‌‌ترین نمایشگر را در بین تمامی ساعت‌های این شرکت دارد. این دستگاه با یک بار شارژ در حالت ذخیره‌ی انرژی تا ۷۲ ساعت کار می‌کند و شما می‌توانید از آن تا عمق ۴۰ متری آب نیز استفاده کنید.

هرچند که اپل واچ اولترا ۲ از نظر سخت‌افزاری پیشرفت خوبی داشته اما برخی از بزرگترین تغییراتی که امسال کاربران ساعت‌های هوشمند جدید اپل شاهد آن هستند، مربوط به سیستم‌عامل واچ او اس ۱۰ می‌شود. این سیستم‌عامل ویجت‌ها و آیکون‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و رابط کاربری آن نیز شاهد تغییراتی شده است. یکی از واچ‌فیس‌های جدید این سیستم‌عامل، ماژولار اولترا (Modular Ultra) نام دارد که از لبه‌ی بیرونی ساعت برای نمایش لحظه‌ای اطلاعاتی مانند زمان، ارتفاع و عمق استفاده می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند با دو ضربه‌ی متوالی، تماس‌های خود را آغاز یا قطع کنند.

پیش‌فروش اپل واچ اولترا ۲ با قیمت ۷۹۹ دلار از امروز آغاز شده و قرار است که عرضه‌ی رسمی آن نیز در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) انجام شود. اپل این محصول را در رویداد واندرلاست (Wonderlust) معرفی و در کنار آن از ساعت‌های واچ سری ۹ نیز رونمایی کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید